Статті

Чи впливає ціна на молоко на річні обсяги виробництва у ЄС і США

“Хоча ціна часто розглядається як інструмент регулювання обсягу виробництва молока і на неї часто посилаються ті, хто працює на молочному ринку, ціна молока як така мало впливає на обсяг виробництва”, – пише у LinkedIn Роберт Схорсей, директор Greenmark Dairy.

Подробнее >>

Ринок харчових продуктів США захищається від неякісного імпорту

Міжнародні ланцюги постачання харчових продуктів у різні куточки світу стають все складнішими. Відповідно, збільшуються ризики, пов’язані з безпечністю харчових продуктів і стають складнішими регуляторні документи, що супроводжують їх імпорт та захищають споживача.

Подробнее >>

Молочна еволюція Китаю і нові виклики

За даними OECD-FAO “Сільськогосподарські перспективи 2014-2023”, світове виробництво молока до 2023 року збільшиться на 180 млн. т у порівнянні з базовими роками 2011-2013, і більшість цього приросту, 78%, як очікується, дадуть країни, що розвиваються.

Подробнее >>

Що означає Трансатлантичний торгово-інвестиційний договір для європейських виробників харчових продуктів?

Як відомо, в Євросоюзі до Трансатлантичного торгово-інвестиційного договору відносяться без ентузіазму, і саме це є основною причиною того, що він ще досі не підписаний.

Подробнее >>

Як впливають санкції ЄС до Росії на економіку Казахстану

У Казахстані спостерігається підвищення цін на перероблене молоко і молочнні продукти. Як пояснили в галузевій організації Молочний союз Казахстану, на подорожчання вплинуло підвищення закупівельних цін на упаковку і сировину.

Подробнее >>

Стратегія європейських молочних корпорацій у Субсахарській Африці

Серед українських експортерів молочної продукції країни Субсахарської Африки віднедавна вважаються перспективними для молочного експорту. Про особливості ринків цих країн і про те, як на них виходять великі європейські компанії, йдеться в аналітичному матеріалі “Політика ЄС у молочній галузі та її вплив на країни Субсахарської Африки” (листопад 2015), виданому в рамках проекту Initiativet for Handel og Udvikling (Данія).

Подробнее >>

Чи зачепить українську молочку тренд “чиста етикетка”

Поняття “чистої” етикетки (clean label) з’явилося в обігу маркетологів порівняно недавно. Як і більшість маркетингових термінів, що експлуатуються продавцями будь-яких харчових продуктів, поняття “чистої” етикетки є засобом спіймати хвилю очікувань споживача для підвищення продажів.

Подробнее >>

Зменшувати виробництво молока чи чекати пожвавлення ринку?

Ефективність пропозиції Farm Europe покращити ситуацію на європейському та світовому молочних ринках, витративши 500 млн. євро, викликає сумнів у Роланда Соссни, редактора журналу International Dairy Magazine.

Подробнее >>

Російське ембарго на імпорт харчових продуктів із країн Заходу не призвело до надзвичайного зменшення експорту сиру країнами ЄС

“Вплив ембарго, введеного Російською Федерацією у серпні 2014 року, на експорт сиру країнами ЄС був хоч і значним, але не надзвичайним”, вважають аналітики французької компанії GIRA.

Подробнее >>