Молочний бізнес — 2019

XII Всеукраїнська конференція з міжнародною участю
20 листопада 2019

Прем’єр готель Русь, Київ, Україна
Організатори: Інфагро, Спілка молочних підприємств України

 

 

Дванадцятий рік поспіль в кінці осені українські та закордонні учасники молочного бізнесу зберуться у Києві на конференції МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС-2019. Для більшості учасників осіння зустріч з колегами на конференції вже стала доброю традицією. Це підведення підсумків року, обговорення спільних проблем, визначення шляхів розвитку бізнесу і просто звичайне людське спілкування з колегами в неформальній обстановці.

Організатори конференції намагаються створити для цього максимально сприятливі умови. Запрошуються визнані вітчизняні та зарубіжні експерти молочної галузі, представники компаній постачальників молочної переробки, представники уряду, зарубіжних посольств, міжнародних проектів та організацій.

Учасники почують доповіді провідних фахівців галузі, візьмуть участь у професійних дискусіях, ознайомляться з сучасними тенденціями молочного ринку та отримають нові ідеї для розвитку власного молочного бізнесу.

ПОПЕРЕДНЯ ПРОГРАМА

Сесія 1. Світова молочна галузь і перспективи України

  • Підсумки року 2019 та формування стратегії розвитку молочної галузі України
  • Світовий молочний ринок. Експортні перспективи
  • Держава і молочна галузь
  • Основні проблеми галузі. Що заважає їх вирішенню
  • Досвід Білорусі в розширеннні молочного експорту
  • Особливості розвитку молочної галузі в країнах східної Європи та СНД

Сесія 2. У фокусі – споживач молочної продукції. Як поєднати традиції з інноваціями

  • Продукти переробки сироватки: напрямки, технології, економіка
  • Екологія та упаковка: зручність для покупця, турбота про навколишнє середовище
  • Рослинні альтернативи молока. Тенденції в світі та Україні
  • Можливості сучасного маркетингу молочної продукції
  • Перспективи українського ринку сиру. Чи витримають вітчизняні сировари конкуренцію з європейськими
  • Свіжий погляд на традиції молочної упаковки

Сесія 3. Молочна економіка. Виробництво і закупівля: точка врівноваження інтересів

Панельна дискусія

Запрошені експерти: представники молокопереробних підприємств – директори із закупівлі молока, керівники молочних ферм, представники галузевих професійних об’єднань

Теми: Формування ціни на сире молоко від ферм. Приблизний стан прибутку-збитків усередненої української ферми. Державні регулятори. Управління грошовими потоками. Як формується купівельна спроможність переробників. Частка витрат на закупівлю сировини. Сучасний і бажаний стан взаємодії виробників молока і переробників. Які перешкоди у них спільні. Які спільні загрози. Що є ключовим протиріччям в обговоренні закупівельної ціни і де точка дотику. Про бажання та вміння домовлятися. Яка мотивація до взаємодії ефективніша – загроза занепаду бізнесу чи заохочення зростання його прибутковості. Дорога сировина – загроза стрімкого зростання імпорту молокопродуктів

Сесія 4. Стратегія внутрішніх і зовнішніх продажів молочної продукції

Панельна дискусія

Запрошені експерти: представники міжнародних організацій з торгівлі молокопродуктами, дослідницьких компаній, що вивчають молочний ринок, компаній трейдерів, директори молочних компаній з експорту

Теми: Тенденциії внутрішнтої торгівлі молочними продуктами. Вплив торгових мереж, політика закупівель. Загальний стан молочного експорту України. Досвід участі у міжнародних торгових заходах. Роль PR і комунікацій у просуванні молочної продукції. Особливості молочних ринків різних регіонів світу. Стан експортного законодавства в частині торгівлі харчовими продуктами та пов’язані теми.

Триває робота над програмою. Ми запрошуємо всіх зацікавлених спеціалістів галузі  продовжувати надавати свої пропозиції стосовно тем для обговорення: натисніть нижче кнопку “Подати пропозицію” і напишіть, що було б цікаво додати до вже згаданих тем.

 

 

Дякуємо всім, хто вже відгукнувся.
Останні новини: