Інфагро працює для тих, хто вже займається молочним бізнесом, і тих, хто тільки збирається приєднатися до кола спеціалістів галузі. Постійно відслідковуючи стан молочного ринку України, Польщі та світу, спілкуючися з представниками молочних компаній, професійних галузевих організацій та компаній-партнерів молочної галузі, ми маємо постійно оновлювану інформацію, яку детально аналізуємо та представляємо у різному вигляді в залежності від цілей та масштабу завдань наших замовників.
- Для тих, хто хоче регулярно отримувати свіжу інформацію про зміни на молочному ринку, ми випускаємо бюлетень «Ринок молока». Це інформаційний продукт обсягом приблизно 20 сторінок, що виходить двічі на місяць і містить загальний аналітичний огляд подій на молочних ринках України, Польщі та світу за останні два тижні, аналіз ринку сирого молока та основних категорій молочних продуктів. Бюлетень завжди містить прогноз розвитку ситуації.
- Для операторів, які працюють у певних продуктових категоріях (сир, сухе молоко, цільномолочні продукти і т.д.) та потребують детальної інформації для визначення стратегії розвитку та позиції компанії відносно конкурентів, ми щорічно робимо вичерпний аналіз ринку по конкретному продукту і випускаємо об’ємний аналітичний звіт («Ринок сиру», «Ринок сухого молока», «Ринок цільномолочної продукції», «Ринок сирого молока» і т.п.). Бонусом для покупців цих аналітичних звітів є можливість впродовж року завжди отримати від Інфагро безкоштовну консультацію з конкретного питання.
- Для всіх, кому потрібна якісна інформація по ринках сирого молока і молочних продуктів, по останніх нововведеннях у законодавстві, ситуації в експортній торгівлі та імпорті молочних продуктів в Україну, особливостях регіональної торгівлі та асортиментній політиці в молочній галузі тощо ми проводимо індивідуальні консультації та, за необхідності, складаємо аналітичну довідку по темі, що цікавить замовника.
- Для компаній, які цікавить рівень конкуренції на молочному ринку, ми проводимо аналіз конкурентного середовища (щорічний, щоквартальний, щомісячний – в залежності від потреб замовника).
- Для бажаючих самостійно аналізувати ринок у вибраному сегменті, ми формуємо інформаційні бази певних показників в залежності від потреб замовника:
– по галузях, регіонах, підприємствах
– з виробництва, споживання, внутрішній та зовнішній торгівлі
– за цінами, фінансовими та економічними показниками
- Для компаній-партнерів молокопереробних підприємств, які б хотіли більше дізнатися про потреби своїх потенційних клієнтів та проінформувати їх про свої можливості, ми організовуємо спеціальні семінари та зустрічі у різному форматі. Найбільшим за масштабом заходом такого роду є Всеукраїнська конференція МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС, яку Інфагро проводить разом зі Спілкою молочних підприємств України у листопаді кожного року, починаючи з 2008.