Думка експерта

АНДРІЙ ЯРМАК, економіст FAO (TCIN): Показник умовної прибутковості виробництва молока у березні зріс на 4,9%

– Щоб УМІ зріс у березні?! – Ні, – скажете ви, – так не буває! Але все-таки це приємний для виробників молока факт – в березні показник умовної прибутковості виробництва молока в комерційних господарствах в Україні, відомий як УМІ, зріс на 4,9% після падіння на 1,7% в лютому і на 0,5% в січні 2019 року. Минулого…

Подробнее >>

ОЛЕКСІЙ БОГДАНОВ, начальник Головного управління ЗЕД Мінсільгосппроду Республіки Білорусь: Експорт молока та молокопродукції виріс в 9,2 рази

В інтерв’ю ПРОДУКТ. BY Олексій Богданов, начальник Головного управління ЗЕД Мінсільгосппроду Республіки Білорусь, розповів про те, чи вдалося заробити на китайському ринку і який план подальшої диверсифікації експорту. – Олексію Ігоровичу, як ви оцінюєте успіхи білоруської продукції на китайському ринку? – Ринок там активно розвивається і минулий рік показав дуже хорошу динаміку. За 2018 рік…

Подробнее >>

МАКСИМ ФАСТЄЄВ, провідний аналітик Інфагро: Про перспективи виробництва і переробки молока в Україні в 2019 році

Так само, як і в минулому році, вирішальним фактором виробництва і переробки молока буде не ціна, а погода. Виробництво Точний прогноз виробництва молока на рік давати ще рано. Припущення поки що будуються на тенденціях, які спостерігаються в Україні не перший рік, тобто, це більш-менш стабільна ситуація в категорії сільськогосподарських підприємств і зниження виробництва в господарствах…

Подробнее >>

МОНІКА ВОЛЬФАРТ, ZMB: Молока буде менше

Цього року на ринку молока очікуються умови, більш збалансовані, ніж у попередні три роки, для яких характерним був дисбаланс. Існували величезні надлишки сухого знежиреного молока, тоді як молочний жир був якийсь час дефіцитним. Запаси сухого знежиреного молока значно скоротилися. 70% інтервенційних запасів сухого знежиреного молока ЄС було продано до кінця року, запаси в США також…

Подробнее >>

ВАСИЛЬ ВІНТОНЯК, директор Інфагро: виробництво і споживання згущеного молока в Україні скорочується

В Україні скорочується виробництво і споживання згущеного молока. Так, у 2012 році вітчизняними підприємствами було вироблено 105,1 тис.т згущеного молока, то в 2018 тільки 72 тис.т. «Криза, і, відповідно, зменшення купівельної спроможності населення, тут ні при чому. Змінюються споживчі уподобання. Молодь взагалі не розуміє що це за продукт такий – згущене молоко. Знають «нутеллу» –…

Подробнее >>

АНДРІЙ ЯРМАК, економіст FAO (TCIN): “Я дивлюся на 2019 рік для молока оптимістично”

Як буває кожного року, УМІ (Український молочний індекс) у лютому знизився. Зниження склало 1,7% до січня, а в січні УМІ теж знижувався. Отже, маємо два підряд місяці року і два підряд місяці зменшення прибутків для виробників молока. Зниження прибутковості виробництва молока в Україні відбувалося на фоні стрімкого зростання світових молочних індексів. Важко згадати, коли рік…

Подробнее >>

НАТАЛІЯ ВЕРЕМЧУК, директор з маркетингу “Люстдорф”: про рослинне молоко і перспективи ринку продуктів, альтернативних молочним

Інфагро: Плануючи початок виробництва “Ідеаль Немолоко”, чи обговорювалася в компанії загроза того, що це може негативно вплинути на імідж компанії Люстдорф, яка відома якістю своїх молочних продуктів? Чи навпаки, ви вважали, що випуск немолочного продукту саме молочною компанією допоможе у просуванні продукту, альтернативному молочним? Цікавий хід Ваших думок. Звичайно, формуючи стратегію виходу нової продукції на ринок…

Подробнее >>

РОБЕРТ СХОРСЕЙ, керуючий директор Greenmark: скільки коштувало ЄС створення інтервенційних запасів через надлишки, що утворилися на молочному ринку?

На тендері в кінці січня з інтервенційних запасів ЄС було продано 18514 тонн за мінімальною ціною € 585 за тонну. У запасах залишилося всього 3651 т для наступного тендеру на початку лютого. Загалом, це була досить спритна спроба повернути продукт назад на ринок. У своєму коментарі з приводу продажів інтервенційних запасів комісар ЄС з сільського…

Подробнее >>

МАРИНА КОСТРОМІНА, директор по роботі з кліентами KANTAR TNS: про зміни в рекламі молочної продукції

2018 рік приніс багато перемог виробникам молочної продукції. Зрозуміло, всіх цікавить яким був внесок рекламної стратегії брендів у цей успіх. Я переконана, що не рекламою єдиною можна перемогти конкурентів на такому непростому ринку як молочний. Однак, проаналізувавши цифри і показники, варто відзначити, що роль промокампаній була величезною. У порівнянні з 2014-2015 інвестиції в телевізійну рекламу…

Подробнее >>

АНДРІЙ ЯРМАК, економіст FAO (TCIN): компліменти і вітання всім – і виробникам молока, і переробникам

У 2018 році на 14,1% біднішими стали ті професійні виробники молока України, які не змогли підвищити ефективність виробництва. У даній оцінці враховані лише втрати від зміни цін на корми та зниження ціни на молоко – саме ці два фактори ми використовуємо для підрахунку Українського Молочного Індексу (УМІ). Але УМІ за 2018 рік був вищим на…

Подробнее >>