Голландська сироварня приваблює клієнтів прямими трансляціями з виробництва

Незвичайний спосіб залучення покупців вибрав власник крафтової сироварні в Голландії Ян Каан. Він проводить прямі трансляції з виробництва, під час яких покупці можуть спостерігати за роботою співробітників, коментувати процес і замовляти вподобаний сир.

Власник сироварні разом зі співробітниками спілкуюється з покупцями через спеціальну онлайн-платформу. Клієнти можуть спостерігати за ходом приготування сирів п’ять днів на тиждень з 9 ранку до 6 вечора.

Навівши мишкою на будь-яку головку сиру на прилавку, користувач дізнається про її характеристики, вартість і можливість доставки по всьому світу. Господар і його команда можуть спілкуватися з клієнтами по відеозв’язку і дають поради щодо способів різання сирів і приготуванню різних страв з ними.

Як пише Dairy Reporter, за перші три години онлайну Ян Каан отримав 30 замовлень. За час з введення онлайн трансляцій, їх дивилися біля 57 тисяч відвідувачів, при цьому 11 тисяч зі Сполучених Штатів Америки. Компанія отримала 503 замовлення з різних країн – Швеції, Бельгії, Норвегії та Іспанії. Основна частка замовлень – з Голландії та США.

У проекту вже з’явилася своя група в соціальних мережах. Незвичайний спосіб комунікації з клієнтами привернув увагу місцевих та міжнародних ЗМІ. Банк ABN AMRO, який співпрацює з сироварнею, планує в майбутньому зробити систему доступною і для інших незалежних ритейлерів, адже роздрібні торговці часто страждають від сильної онлайн-конкуренції.

ІНФАГРО за матеріалами Jim Cornall,  dairyreporter

Останні новини: