Новини

Від АТБ до Сільпо. У кого з ритейлерів найбільше зріс дохід — Iндекс Опендатабота

457,32 млрд грн склав сукупний дохід найбільших компаній Індексу роздрібної торгівлі Опедатабота. Лідерами стали АТБ та Сільпо. Проте за чистим прибутком перевагу отримали компанії групи Ольвія (Єва та Варус).

Подробнее >>

Споживчі настрої українців у червні різко погіршилися

Індекс споживчих настроїв українців у червні знизився на 8 пунктів та становить 64,5. Як свідчать дані дослідження Info Sapiens “Споживчі настрої в Україні”, знизилися усі складові індикатора.

Подробнее >>

У що обходиться британським молочним фермерам захист від ризиків, повʼязаних зі зміною клімату

Близько 48% молочних фермерів, опитаних компанією Kite Consulting, повідомили, що вони планують збільшити річне виробництво молока протягом наступних двох-трьох років.

Подробнее >>

«Люстдорф» уперше в Україні запустив виробництво молочно-зернових коктейлів

Компанія «Люстдорф» почала виробляти перші на ринку України ультрапастеризовані молочно-зернові коктейлі. Це кооперація ТМ «На здоров’я» & Disney, повідомили в компанії.

Подробнее >>

Масло дороге, випуск спредів зростає

На відміну від світового, український ринок масла демонструє стабільне, але не стрімке зростання цін на масло. Українські продавці не встигають реагувати на суттєві цінові коливання на світовому ринку. – ІНФАГРО

Подробнее >>

Іспанська молочна компанія Leche Celta першою в країні почала використовувати оригінальну картонну упаковку SIG MidiFit

Leche Celta, одна з провідних молочних компаній Іспанії, першою в Іспанії почала використовувати оригінальну асептичну картонну упаковку SIG MidiFit 1 л для ультрапастеризованої рідкої молочної продукції.

Подробнее >>