Потенційні ринки збуту української молочної продукції

Експорт є важливою складовою економічного розвитку країни. Розвинений експорт сприяє зростанню валового внутрішнього продукту, створює робочі місця, забезпечує надходження іноземної валюти та стимулює конкуренцію, що призводить до підвищення якості продукції.

Незважаючи на поточну збалансованість ринку молочної продукції України, де імпорт є важливим для задоволення попиту українських споживачів, саме розвиток експорту може стимулювати зростання ефективності виробництва та переробки сировини, що, у свою чергу, сприятиме збільшенню пропозиції і покращить торговельний баланс.

Україна вже працює в ключових регіонах імпорту молочної продукції, тому метою цього звіту є порівняння привабливості та ризиків кожного з них та визначення перспективних цільових ринків для експорту української молочної продукції.

В огляді проаналізовано регіони, які є найкращими за імпортом молочної продукції в грошовому еквіваленті (Північна Азія, Близький Схід і Північна Африка та Південно-Східна Азія), а також регіони, історично та географічно пов’язані з Україною, і які також є привабливими через торговельні преференції (Європа, Кавказ і Центральна Азія).

Для аналізу та порівняння було відібрано 56 країн.

  • 17 країн Центральної та Східної Європи
  • 8 країн Кавказу і Центральної Азії
  • 19 країн Близького Сходу та Північної Африки (MENA)
  • 4 країни Північної Азії
  • 8 країн Південно-Східної Азії

Обсяг – 63 стор.

Пряме посилання на огляд (UKR)

Пряме посилання на огляд (ENG)

Огляд було створено аналітичним агентством ІНФАГРО у співпраці з Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України».

Останні новини: