Статті

Чи зачепить українську молочку тренд “чиста етикетка”

Поняття “чистої” етикетки (clean label) з’явилося в обігу маркетологів порівняно недавно. Як і більшість маркетингових термінів, що експлуатуються продавцями будь-яких харчових продуктів, поняття “чистої” етикетки є засобом спіймати хвилю очікувань споживача для підвищення продажів.

Подробнее >>

Зменшувати виробництво молока чи чекати пожвавлення ринку?

Ефективність пропозиції Farm Europe покращити ситуацію на європейському та світовому молочних ринках, витративши 500 млн. євро, викликає сумнів у Роланда Соссни, редактора журналу International Dairy Magazine.

Подробнее >>

Російське ембарго на імпорт харчових продуктів із країн Заходу не призвело до надзвичайного зменшення експорту сиру країнами ЄС

“Вплив ембарго, введеного Російською Федерацією у серпні 2014 року, на експорт сиру країнами ЄС був хоч і значним, але не надзвичайним”, вважають аналітики французької компанії GIRA.

Подробнее >>