Рада польського кооперативу «Моньки» (MSM) визнала, що споживчий попит на молочні продукти в Польщі покращується.
– Цей процес, безумовно, залежатиме від ринкової ситуації, а головним рушієм буде зростання заробітної плати. Ми очікуємо, що покращення результатів роздрібних продажів продовжиться найближчим часом, але воно буде відбуватися помірними темпами. З огляду на цю ситуацію, споживачі все ще, хоча й не так активно, як у 2022-2023 роках, шукають акцій та знижок.
Однак, окрім ціни, завжди важливою є висока якість продуктів харчування.
Рада також зазначила:
– Сьогодні молодь, зокрема, все більше цікавиться здоровим харчуванням та здоровим способом життя. Саме вони матимуть найбільший вплив на зміни на полицях магазинів.
Як зазначалося, собівартість виробництва та переробки молока значно зросла через зростання цін на корми для корів, дорожчу електроенергію, що використовується на фермах, високі ціни на паливо та витрати на робочу силу.
– Нам довелося зіткнутися зі зниженням цін на світових ринках, зниженням витрат виробників з Азії, Океанії та Америки, що є наслідком кліматичних умов. Ось чому ми змушені експортувати молочну продукцію з Польщі за ціною нижче собівартості виробництва, щоб позбутися надлишків у країні.
У 2024 році компанія виробила 33 534 тонни молочної продукції. Найбільшими отримувачами були: Hoogwegt Poland, Jeronimo Martins Polska, SOT, TMT, Dino Polska, Farutex, Stokrotka, Agrona, Eurocash та Sobik.
forummleczarskie.pl