Зросли продажі молочних продуктів з зазначенням корисності для здоров’я

Продажі молочних продуктів, призначених для здоров’я кишечника, травлення та зміцнення імунітету, значно зросли.

Згідно з новим дослідженням «Голос споживача: опитування стосовно здоров’я та харчування» Euromonitor International (2022), 63% споживачів у всьому світі вважають, що сильна імунна система особливо важлива для їх здоров’я.

Одночасно зростають і твердження про корисність високого вмісту білка, органічних продуктів та відсутності цукру у продуктах, оскільки споживачі все більше сприймають їжу як форму «ліків».

Загалом заяви виробників про користь для здоров’я стають дедалі важливішими для споживачів у всьому світі.  43% респондентів опитування Euromonitor International International Lifestyles Survey (2022) приділяють велику увагу харчовій інформації та маркуванню, а також підкреслюють важливість чітких етикеток і повідомлень.

Вказівки про корисність для здоров’я стосуються не лише молочних продуктів, їх слід враховувати та використовувати ще більше для молочних альтернатив.  Багато з цих продуктів все ще більше проходять під знаком сталого виробництва, ніж під заявами про користь для здоров’я.  Звичайно, з огляду на обмеження, що існують для реклами, пов’язаної зі здоров’ям, більшість рекламних заяв не можуть бути реальними заявами про здоров’я в розумінні закону, але твердження-натяки цілком можливі для переважної більшості продуктів.  Таким чином, виробники мають можливість виправдати додаткову ціну порівняно зі звичайними молочними продуктами, принаймні до певної міри.

ІНФАГРО за матеріалом Роланда Соссни, IDM Jan-Feb 2023

Останні новини: