Ситуація на ринку свіжих молокопродуктів поступово вирівнюється. Виробники вже змогли напрацювати нові схеми продажів. Мережі також провели певну оптимізацію торгівлі, правда при цьому в багатьох регіонах суттєво скоротилась кількість працюючих магазинів. – ІНФАГРО
Підходи до організації логістики також змінилися. Такі зміни дозволяють окремим підприємствам навіть збільшити обсяги виробництва.
Виробники молокопродуктів справляються з поточним попитом, адже величезна кількість потенційних споживачів покинула Україну, а поставки на тимчасово окуповані та прифронтові території обмежені.
Найбільшою проблемою виробників молочних продуктів залишається неповернення більшістю торгівельних мереж коштів за поставлені товари. До цього часу вони ще винні заводам-постачальникам за продукти, продані в довоєнний час. Найбільше оператори нарікають на Фоззі, більш менш стабільно платить АТБ, хоча і за традиційно низькими цінами.
В найбільш вигідному положенні зараз виробники, які працюють в Західній Україні, де сконцентрована велика кількість переселенців, менше порушені логістичні ланцюги, працюють майже всі мережеві магазини та з’явилась
можливість продавати більше товару поза мережами з кращими умовами.
Змінено асортимент на користь традиційних продуктів ‒ молока, кефіру, сметани, сиру. Дорогі йогурти та десерти особливим попитом не користуються.
Довоєнні ціни на фіксованому рівні вже не утримуються. Судячи з даних цінового моніторингу Держпродспоживслуби, мережі, та й скоріш за все і виробники, збільшили ціни на основні товарні позиції. За даними цього моніторингу минулого тижня молоко в Україні продавалося за середньою ціною в 36 грн/кг, сметана по 39,3 грн за 350 г.
ІНФАГРО