Починається період масових відпусток, а це завжди не найкращий час для продавців свіжих молокопродуктів. – ІНФАГРО
Продажі свіжих молочних продуктів скорочуються, при цьому можливості їх стимулювати зниженням цін, як це було в попередні роки, досить обмежені.
В кінці червня в прайсах провідних гравців в основному фігурують такі цінові рівні:
- молоко 2,5%, плівка – 25,0-26,5 грн/л
- кефір 2,5%, плівка – 29,0-31,0 грн/л
- сметана 15%, плівка – 66-72 грн/кг
- сир кисломолочний 9% – 112-124 грн/кг
Тренд зростання виробництва свіжих молокопродуктів, схоже, призупинено. Навіть в травні, всупереч очікуванням, їх випуск лише незначно виріс в порівнянні з попереднім місяцем (і то не по всіх категоріях) і виявився набагато нижче травневого показника 2020 року.
Виробництво молока і творожної продукції залишилося майже на рівні минулого року, а випуск кисломолочних продуктів зменшився.
В цілому, можна сказати, що знижує виробництво свіжих молокопродуктів більшість великих операторів. Але підходи використовують різні. Транснаціональні компанії намагаються менше розливати звичайного молока, а середні підприємства намагаються збільшити свою присутність на ринку кисломолочних напоїв. Серйозні оператори мають намір нарощувати виробництво творожної продукції.
ІНФАГРО