Великобританія: Ціни на молочні продукти мають зрости через нестримну інфляцію

У новому звіті Kite Consulting наголошується на нагальній необхідності підвищення споживчих цін на молочні продукти у Великій Британії.  Це свідчить, що епоха дешевої їжі закінчилася.

Згідно з новим звітом, значне зростання витрат на рівні фермерських господарств та переробників молока означає, що підвищення цін має передаватися ланцюжком молочних продуктів до споживачів, щоб уникнути міграції пропозиції молока на дорожчі експортні ринки.

За даними Kite, інфляція внутрішньогосподарських витрат призведе до того, що за нинішніх витрат беззбиткова ціна на молоко в 2022–2023 роках складе від 33 до 34 пенсів (від 0,45 до 0,46 долара).  Більше того, виробничі витрати на переробку молочної продукції збільшились на 15% і потенційно можуть досягати 70%, залежно від асортименту продукції і від того, як переробник пов’язаний із енергетичним ринком.

Після аналізу низки різних чинників, у звіті робиться висновок, що в залежності від сценарію ціни на блочне вершкове масло повинні становити від 3975 до 4200 фунтів стерлінгів за тонну (від 5419 до 5725 доларів США), а не залишатися на рівні середнього показника 3200 фунтів  стерлінгів за тонну (4362 долари США);  а м’який чеддер повинен коштувати від 3425 до 3625 фунтів стерлінгів за тонну (від 4669 до 4940 доларів США), а не нинішні 3000 фунтів стерлінгів за тонну (4089 доларів США).

Джон Аллен, керуючий партнер Kite, сказав: «Проведений нами аналіз демонструє масштаби та актуальність інфляційного цінового тиску у молочному секторі.  Оскільки витрати зростають експоненційно, а маржа невелика вже на рівні ферми та переробника, тепер необхідно «перезавантажити» рівні цін по всьому ланцюжку виробництва молочних продуктів, при цьому підвищення цін перекладатиметься на споживачів.  Фермери та переробники просто не можуть нести ці витрати.

«Якщо зміни споживчих цін на молочні продукти не відбудеться, ми прогнозуємо, що виробництво молока впаде, а виробництво молочної продукції у Великій Британії стане все більше орієнтуватися на обслуговування експортних ринків, а не на внутрішні ринки роздрібної торгівлі та громадського харчування з потенційно низькою маржею.

«Але справа не лише у ціні.  Ця інфляційна тенденція виникає тоді, коли відносини в ланцюжку поставок як ніколи важливі.  Роздрібним торговцям та переробникам необхідно як ніколи тісно співпрацювати з фермерами для вирішення проблем, пов’язаних із сталістю виробництва, особливо при гострій необхідності пом’якшення наслідків зміни клімату.  Успіх у цій галузі потребує довгострокових відносин, побудованих на довірі.  Таким чином, дуже важливо, щоб ми побачили перегляд споживчих цін на молочні продукти, щоб забезпечити сталість виробництва, за яку британські споживачі були такими вдячними під час карантину COVID, і щоб британські споживачі могли продовжувати насолоджуватися екологічно чистими британськими молочними продуктами в майбутньому».

ІНФАГРО за матеріалами dairyreporter.com

Останні новини: