Українські сировари не змінюють тактику маркетингу. Вони й надалі піднімають ціни та скорочують акційні розпродажі, втрачаючи при цьому обсяги реалізації на користь продавців імпортного сиру. – ІНФАГРО
У Європі сир суттєво подорожчав. Тому з’явилася надія, що імпортери можуть зменшити закупівлі, не маючи колишньої маржі. Але це, можливо, буде потім, а поки що жовтневий імпорт побив усі рекорди.
У країну завезено 4,2 тис. т сичужних сирів. За великим рахунком, це половина середньомісячного продажу. Можливо, цей імпорт йшов ще за старими контрактами із низькими цінами. Нині ж собівартість імпорту навіть блочної Гауди та Ементалю зросла і різниця в цінах з українським сиром вже не така суттєва, як раніше.
Вітчизняні виробники сиру теж збільшують ціни як для внутрішнього ринку, так і для експорту. При цьому втрачають обсяги продажу.
Основними постачальниками сиру в Україну є Польща (41%), Німеччина (14%) та Нідерланди (11%). Український сир продається в Казахстан (70%) і в Молдавію (25%).
Незважаючи на високі ціни на сир, як вітчизняний, так і імпортний, торговці розраховують на традиційно хороші грудневі продажі напередодні свят. Але чи буде цього року дотримано цієї традиції, час покаже.
ІНФАГРО