Згідно зі звітом GDT, підсумки торгів за останні 10 років такі: на 226 аукціонах було продано 7 мільйонів МT продукції на суму 24 мільярди доларів США (21,2 мільярда євро).
Повідомляється також, що з моменту свого створення в липні 2018 року, через аукціон GDT молочні продукти поставлялися покупцям у 88 країн.
У звіті, з яким можна ознайомитися на веб-сайті GDT, також підкреслюється, що до середини 2019 року очікується завершення «основного поновлення» аукціонної платформи «GDT Events».
Крім того, повідомляється, що на торговій платформі “GDT Marketplace” в даний час зареєстровано понад 400 покупців, 15 продавців, а кількість списків продукції перевищила 8500.
Згідно зі звітом, дані, що надаються, як і раніше грають велику роль в GDT, і на аукціонах 2018 року презентували більше інформації. Наприклад, в 2018 році додані регіональні розбивки за загальною кількістю товарів в кожній товарній групі, включеній в аукціон.
GDT також продовжила вивчати можливість аукціонного механізму для європейських молочних товарів. У звіті говориться, що діяльність організаторів аукціону в 2018 році була позитивно оцінена «потенційними учасниками» європейського аукціону; GDT буде робити подальші кроки в рамках цієї ініціативи в 2019 році.
Якщо говорити про деякі показники тільки 2018 року, то в минулому році на ринку було представлено 71 вид продукції по 19 групах товарів.
Найбільш продаваною групою продуктів в 2018 році було сухе знежирене молоко, на яке припадало майже 20% всіх угод.
Масло і незбиране сухе молоко були наступними за СЗМ продуктами, за якими відбулася найбільша кількість угод: більше 10% від загального обсягу операцій по кожному з цих продуктів.
Звіт також показує географію покупців: 27% з Південно-Східної Азії і Океанії, це найвища частка серед всіх регіонів. 23% всіх покупців – з Північної Азії, а з Європи і Азії – 12% покупців.
«Протягом нашого першого десятиліття ми поступово завойовували підтримку покупців, продавців і коментаторів ринку, стаючи надійним джерелом довідкових ринкових цін і ринкових даних», – сказав Ерік Хансен, директор GDT. Він додав: «Протягом наступного десятиліття ми будемо продовжувати розвиватися відповідно до нашої мети – допомагати покупцям і продавцям впевнено торгувати на світовому та місцевому молочних ринках».
ІНФАГРО за матеріалами agriland.ie