Ціни на молочну продукцію на GDT знизились на 2,4%: подорожчали лише моцарела та суха маслянка
Під час торгів Global Dairy Trade, що відбулися 4 листопада, загальний індекс цін на молочну продукцію зменшився на 2,4%.
Під час торгів Global Dairy Trade, що відбулися 4 листопада, загальний індекс цін на молочну продукцію зменшився на 2,4%.
У другій половині жовтня ситуація на ринку сиру не покращилася. Попит залишається слабким, а конкурувати з дешевшим європейським сиром вітчизняним виробникам стає дедалі важче. – ІНФАГРО
На українському ринку вершкового масла ситуація погіршується. Після активного літнього експорту склади підприємств почали заповнюватися, а реалізація продукції всередині країни стає дедалі складнішою. Експортні продажі також стикаються з додатковими труднощами. – ІНФАГРО
Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес та аналітичне агентство ІНФАГРО за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми QFTP, що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія) проведуть презентацію перспектив експорту молочної продукції до ОАЕ та Узбекистану.
Одна з провідних аграрних компаній України — «Агропродсервіс» — оголосила про запуск спільного проєкту з компанією «Молокія» для будівництва сучасного сирзаводу.
У планах АТ «Молочний альянс» розширення експорту до країн ЄС з урахуванням доступної логістики, розширення продуктового ряду на ринку Молдови, експорту до Ізраїлю, збільшення експорту до США (наразі мають запити).
На торгах GDT 21 жовтня індекс цін на молочну продукцію знизився на 1,4%.
Цього року виповнюється десять років з початку системної підтримки Швейцарією українського молочного сектору. Завдяки спільній довгостроковій співпраці, спрямованій на підвищення якості та безпечності молока, сьогодні Україна демонструє значний прогрес у виробництві та експорті молочної продукції з доданою вартістю.
У молочній галузі Нової Зеландії назрівають зміни, які можуть суттєво вплинути на одного з найбільших гравців ринку — компанію Fonterra.
На польському молочному ринку наприкінці серпня-початку вересня відбулося стрімке зниження цін на ключові молочні товари. – ІНФАГРО