Адріан-Валентін Паску, генеральний директор Danone в Україні: витрати на транспортну логістику зросли на 45%

Як Danone в Україні продовжує працювати під час війни, що відбувається на заводі в окупованому Херсоні та як позначається відтік українців на продажах продукції розповів НВ Бізнес Адріан-Валентін Паску, гендиректор компанії Danone в Україні.

В інтерв’ю НВ гендиректор Danone Україна розповів, як компанія втратила контроль над заводом в Херсоні і була вимушена перенести виробництво на друге своє підприємство в Полтавській області.

Він відмітив, що для компанії було “надзвичайно важливо повернути міжнародні бренди. Тож ми додали там процеси з виробництва тих продуктів, які випускались у Херсоні, повернувши їх на ринок”.

Ще один напрямок роботи компанії— це імпорт. Danone Україна продовжує імпортувати продукцію спеціалізованого харчування під брендом Nutricia, а також деякі молочні бренди, зокрема Actimel. Робити це стало значно складніше, ніж до війни.

В інтерв’ю також торкнулися питань безпеки виробництва, змін прибутковості та цін: “В операційному сегменті ціни зросли надзвичайно, і, звісно, один із найважливіших факторів — безпрецедентно висока інфляція, яку раніше не спостерігали. Зростання цін в середньому на 25% на кожному етапі ланцюгу постачання, починаючи з сировини — цін на сире молоко. Кожен з учасників цього ланцюга постачання частково абсорбував і взяв на себе таке зростання, але зрештою не вдалося уникнути підвищення цін на продукцію за таких умов”, – сказав Адріан-Валентін Паску.

Повністю інтерв’ю можна прочитати на nv.biz.ua

Останні новини: