Lactalis UK & Ireland про тренди ринку сиру 2022 року

Виробник молочних продуктів Lactalis UK & Ireland поділився міркуваннями про ключові тенденції, які, на думку компанії, мають враховувати виробники сиру та роздрібні торговці, щоб отримати великі переваги на ринку сиру у 2022 році.

Даніель Віана, менеджер з розвитку категорії сиру у Lactalis UK & Ireland, сказав: «Після рекордних роздрібних продажів сиру в 2020 та 2021 роках, споживачі повільно повертаються до деяких своїх старих звичок, водночас зміцнюючи деякі з тих, що вони набули під час локдауну. Розуміння того, що спонукає покупців купувати, є життєво важливим для тих, хто прагне максимізувати продажі сиру, тому ми ділимося нашими найкращими прогнозами щодо тенденцій щодо сиру в 2022 році».​​​

Сир як джерело білка

Віана стверджує: «Одна з тенденцій, на яку слід звернути увагу, — це споживачі, які шукають сир як альтернативу м’ясу. Категорія сиру, який споживають в гарячому вигляді, виграє від цієї тенденції, демонструючи зростання на 42,3%. ​

«Зростання категорії сирів, які їдять у гарячому вигляді, відбувається завдяки новинкам Président Brie Bakes і Seriously Cheese Nuggets; їх розроблено, щоб зацікавити споживачів, які не є веганами, але які намагаються зменшити споживання м’яса, вживають сир як альтернативу м’ясному білку. Це нова підкатегорія в категорії гарячої їжі, яка раніше була зосереджена на таких продуктах, таких як запечений камамбер і фондю».

Інфляційний тиск

«Оскільки індекс споживчих цін виріс на 3,8% за 12 місяців до жовтня 2021 року та очікується зростання до 5% до весни 2022 року, інфляційний тиск також має суттєвий вплив на харчову промисловість у наступному році», – зауважив Віана.

«Коли споживачі стикаються з вищими цінами, вони, як правило, переходять на дешевші продукти, міняють роздрібних продавців, купують більше за рекламними акціями або просто купують менше товарів. Інший спостережуваний ефект інфляції полягає в тому, що здоров’я стає менш важливим у свідомості споживачів. Забезпечення доступності основних продуктів сиру, а також улюблених продуктів преміум-класу, у поєднанні з постійними інноваціями, буде ключовим. Відомо, що інновації, які охоплюють ширший спектр потреб (наприклад, зручність, здоров’я, винагороду тощо), сприяють підвищенню цін, які споживачі готові платити».​​​

Преміалізація

Віана сказав, що, хоча ціни на продукти зростають і споживачі молочних продуктів можуть купувати менше сиру, преміалізація все ще може стимулювати зростання ринку сиру. Він сказав, що поєднання нових і старих споживчих звичок, ймовірно, продовжуватиме стимулювати преміум у категорії сирів.

«Коли споживачі, які не мають часу, повертатимуться з дистанційного на звичайне місце роботи, вони будуть готові платити за продукцію, що заощаджує час і зусилля. Про це свідчить швидке зростання нарізаного (+5,8%) та тертого сиру (+12%), що значно випереджає звичний розфасований (+3%) та блочний сир (-1,5%). У той же час, під час карантину споживачі проводили більше часу вдома та частіше готували, а також вивчали нові рецепти. ​

«Це призвело до того, що більше 14 місяців поспіль люди переходили з чеддера на дорожчі континентальні сири, що на 4000 тонн/ місяць більше порівняно з попереднім роком. ​

«Щоб стимулювати зростання категорії у 2022 році, ми закликаємо виробників сиру та роздрібних продавців добре розуміти, чого хочуть споживачі та що являє собою їх повсякденне життя», — підсумував Віана.

ІНФАГРО за матеріалом dairyreporter.com

Останні новини: