Виробник молочних продуктів Lactalis UK & Ireland поділився міркуваннями про ключові тенденції, які, на думку компанії, мають враховувати виробники сиру та роздрібні торговці, щоб отримати великі переваги на ринку сиру у 2022 році.
Даніель Віана, менеджер з розвитку категорії сиру у Lactalis UK & Ireland, сказав: «Після рекордних роздрібних продажів сиру в 2020 та 2021 роках, споживачі повільно повертаються до деяких своїх старих звичок, водночас зміцнюючи деякі з тих, що вони набули під час локдауну. Розуміння того, що спонукає покупців купувати, є життєво важливим для тих, хто прагне максимізувати продажі сиру, тому ми ділимося нашими найкращими прогнозами щодо тенденцій щодо сиру в 2022 році».
Сир як джерело білка
Віана стверджує: «Одна з тенденцій, на яку слід звернути увагу, — це споживачі, які шукають сир як альтернативу м’ясу. Категорія сиру, який споживають в гарячому вигляді, виграє від цієї тенденції, демонструючи зростання на 42,3%.
«Зростання категорії сирів, які їдять у гарячому вигляді, відбувається завдяки новинкам Président Brie Bakes і Seriously Cheese Nuggets; їх розроблено, щоб зацікавити споживачів, які не є веганами, але які намагаються зменшити споживання м’яса, вживають сир як альтернативу м’ясному білку. Це нова підкатегорія в категорії гарячої їжі, яка раніше була зосереджена на таких продуктах, таких як запечений камамбер і фондю».
Інфляційний тиск
«Оскільки індекс споживчих цін виріс на 3,8% за 12 місяців до жовтня 2021 року та очікується зростання до 5% до весни 2022 року, інфляційний тиск також має суттєвий вплив на харчову промисловість у наступному році», – зауважив Віана.
«Коли споживачі стикаються з вищими цінами, вони, як правило, переходять на дешевші продукти, міняють роздрібних продавців, купують більше за рекламними акціями або просто купують менше товарів. Інший спостережуваний ефект інфляції полягає в тому, що здоров’я стає менш важливим у свідомості споживачів. Забезпечення доступності основних продуктів сиру, а також улюблених продуктів преміум-класу, у поєднанні з постійними інноваціями, буде ключовим. Відомо, що інновації, які охоплюють ширший спектр потреб (наприклад, зручність, здоров’я, винагороду тощо), сприяють підвищенню цін, які споживачі готові платити».
Преміалізація
Віана сказав, що, хоча ціни на продукти зростають і споживачі молочних продуктів можуть купувати менше сиру, преміалізація все ще може стимулювати зростання ринку сиру. Він сказав, що поєднання нових і старих споживчих звичок, ймовірно, продовжуватиме стимулювати преміум у категорії сирів.
«Коли споживачі, які не мають часу, повертатимуться з дистанційного на звичайне місце роботи, вони будуть готові платити за продукцію, що заощаджує час і зусилля. Про це свідчить швидке зростання нарізаного (+5,8%) та тертого сиру (+12%), що значно випереджає звичний розфасований (+3%) та блочний сир (-1,5%). У той же час, під час карантину споживачі проводили більше часу вдома та частіше готували, а також вивчали нові рецепти.
«Це призвело до того, що більше 14 місяців поспіль люди переходили з чеддера на дорожчі континентальні сири, що на 4000 тонн/ місяць більше порівняно з попереднім роком.
«Щоб стимулювати зростання категорії у 2022 році, ми закликаємо виробників сиру та роздрібних продавців добре розуміти, чого хочуть споживачі та що являє собою їх повсякденне життя», — підсумував Віана.
ІНФАГРО за матеріалом dairyreporter.com