Споживання молочних продуктів під час пандемії зросло, і експерти з обережним оптимізмом дивляться на майбутнє молочного ринку Великобританії.
Виступаючи на цьому тижні під час онлайн-сесії «Огляд ринку молочної продукції Dairy-Tech», Джонатан Діксон з Arla Foods розповів, як збільшення кількості людей, які працюють на дому, призвело до зростання продажів молочних продуктів.
«Під час кризи збільшилося споживання молочних продуктів», – сказав він. «Бакалійний ринок переживає бум завдяки величезному зростанню, а загальне зростання ринку продуктів харчування становить 10%. З іншого боку, сектор громадського харчування пережив спад через жорсткі обмеження».
Він сказав, що споживання молочних продуктів зросло через те, що споживачі більше піклуються про себе під час ізоляції і проводять більше часу вдома. «Споживання сиру зросло на 15,7%. Продажі йогурту виросли на 4,1%, а вершкового масла на 16,1%, зокрема, продажуі блочного вершкового масла, через те, що більше людей почали пекти вдома ».
Роб Хатчінсон, операційний директор Müller, також відзначає, що під час пандемії компанія мала високі роздрібні продажі. «Я з обережним оптимізмом дивлюся на перспективи ринку. Ринки відновилися після березня минулого року, і в цьому році світові запаси виявилася нижчі, ніж ми очікували». Виняток становлять вершки, ціни на які сильно відрізняються від цін в ЄС. Багато в чому це пов’язано з Brexit і додатковими експортними сертифікатами здоров’я, які тепер потрібні при експорті свіжих продуктів, таких як вершки».
ІНФАГРО за матеріалами dairyreporter.com