У Великобританії стрімко зростає попит на кефір

На думку британського рітейлера Tesco, до недавнього часу кефір був в Великобританії нішевим молочним продуктом – його купували в основному покупці зі Східної Європи, регіону, де він дуже популярний.

Але тепер попит на кефірні напої почав стрімко зростати, так, в Tesco він виріс на 400% за останні 18 місяців, що змусило компанію заявити, що кефір – один з головних харчових трендів 2020 року.

Закупівельник молочних напоїв Tesco, Вікі Сміт, каже: «Покупці дійсно піклуються про здоров’я кишечника, і попит на кефір зараз настільки високий, що за останні кілька років ми майже подвоїли асортимент і плануємо розширювати його і в цьому році».

«Популярність кефіру росла щомісяця, в основному, за рахунок того, що покупці ділилися один з одним враженнями про продукт, і тепер у нас в асортименті сім різних кефірних напоїв, а також чотири варіанти йогурту.

«Оригінальний натуральний кефір має злегка кислий, але на диво вершковий смак.  У минулому році, щоб розширити популярність напою, ми додали в асортимент кефір зі смаком вишні, полуниці, манго і куркуми».

 ІНФАГРО за матеріалами dairyreporter.com, Jim Cornall

Останні новини: