Споживачі зараз більш гнучкі у виборі, ніж будь-коли, але вони не довіряють традиційним молочним продуктам

Згідно з новим дослідженням, проведеним групою компаній Hartman, більшість споживачів в США відчувають певну недовіру до молочних і м’ясних компаній навіть якщо вони не купують м’ясо і молочні продукти.

Серед молодих покупців також продовжує зростати популярність немолочних альтернатив молока.

Рослинні альтернативи молочним продуктам домінували в інноваційних продуктах і росли в геометричній прогресії в останні кілька років, причому багато хто вважає їх популярність значною загрозою для традиційних продажів молочних продуктів.

Але в ході опитування дорослих у США було виявлено, що більшість вважає, що рослинні альтернативи «нічим не відрізняються або є кращими», ніж звичайні молочні продукти і м’ясо, з точки зору того, що вони натуральні, з мінімальною обробкою, корисні для здоров’я і корисні для  довкілля і тварин.

Лорі Демерітт, генеральний директор Hartman Group, сказала: «Індустріальне сільське господарство і зловживання, які там відбуваються, змушують споживачів сумніватися, чи етично вживання продуктів тваринного походження;  популярні документальні фільми підірвали довіру до м’ясної / молочної промисловості».

«Перевага молочної та м’ясної галузей полягає в тому, що для переважної більшості споживачів м’ясо і молочні продукти, як і раніше представляються символічними, рутинними і приємними».

Близько половини учасників дослідження сказали, що вони купували замінники молока або м’яса на рослинній основі за останні три місяці (51%), і сьогодні менше половини покупців продуктів на основі рослин вважають себе «людьми, що обмежують споживання м’яса».

Група компаній Hartman прийшла до висновку, що ці категорії продуктів «більше не є нішевим вибором способу життя, а помітною рисою основної культури харчування».

Це явище набуло глобального характеру, так як нове дослідження Mintel показує, що британські споживачі також розширюють діапазон своїх смаків.  Близько чверті опитаних (23%) використовували альтернативи рослинного молока в період з грудня 2018 року по лютий 2019 року, в порівнянні з 19% в попередньому році.

В цілому, в 2019 році 33% британських покупців у віці від 16 до 24 років використовували альтернативне немолочне молоко, що знизило споживання коров’ячого молока до 75%.  Mintel приписує успіх рослинних альтернатив появі нових видів продуктів, таких як напій з вівса, і стійкою популярністю напоїв з кокоса і мигдалю.

Емма Кліффорд, асоційований директор UK Food and Drink, сказала: «Зростання в цьому сегменті є частиною набагато ширшого рослинного руху, викликаного турботою про здоров’я, етикою та турботоюпро навколишнє середовище, а також любов’ю споживачів до різноманітності харчування в своїх країнах».

Дослідники Mintel виявили, що 33% споживачів звичайного молока, немолочних продуктів і вершків цікавляться продуктами в упаковці, виготовленій з переробленого пластику, а 27% користувачів хочуть бачити продукти з гарантією сталого ведення сільського господарства.

«Висвітлення в ЗМІ етичних і екологічних проблем, пов’язаних з тваринництвом, допомогло підвищити поінформованість споживачів про ці фактори.  Етичний фактор має велике значення для сектора молочних напоїв, молока і вершків, особливо в зв’язку з тим, що диференціація їх на ринку є складним завданням», – сказала Кліффорд.

Дослідники Mintel стверджують, що драйвером рослинної тенденції є жінки, але є обмеження.  Альтернативи не використовуються в кулінарії і в гарячих напоях так часто, як коров’яче молоко, хоча агентство Mintel виявило, що 21% споживачів у Великобританії вважають, що альтернативи на основі горіхів мають кращий смак, ніж коров’яче молоко.

Споживачі зацікавлені в інтеграції альтернативних варіантів, оскільки 65% споживачів напоїв на рослинній основі і 24% тих, що не споживають їх, “будуть раді почути поради про те, як використовувати рослинні альтернативи молока / вершків при приготуванні / випічці”.

«Перехід до більш дорогі рослинні альтернативи триватиме, допомагаючи підвищити цінність ринку в цілому.  Інтерес споживачів до порад стосовно того як ці альтернативи можуть бути використані в різних варіантах, вказує на значний потенціал зростання їх використання як серед тих, хто вже є їх споживачем, так і серед тих, хто їх не споживає», – сказала Кліффорд.

ІНФАГРО по матеріалу dairyreporter.com

Останні новини: