Не окрема полиця, а окремий магазин для немолочних “сирів”

Нещодавно сайт The Times повідомив про новину, яка останнім часом широко обговорюється. Це стосується відкриття магазину “Fauxmagerie” у Лондоні для продажу “сирів”, які є немолочними продуктами, створеними на заміну справжнім сирам.

Після протестів з боку Dairy UK власники магазину пояснили, що їхні клієнти не обманюються назвами, бо вони знають різницю між несправжніми і справжніми молочними продуктами. Досить дивно, що саме Dairy UK отримує телефонні дзвінки від людей, які вимагають пояснення, чому паста з горіхів кеш’ю не має того самого смаку, як справжній сир, який, як передбачається, вона повинна імітувати.

Редактор Dairyindustries пише: “Давайте дивитися правді в очі. Коли люди чують про молоко, сир, йогурт та інші молочні продукти, вони очікують певного рівня поживності та смаку. І які, відверто кажучи, вони просто не можуть отримати з альтернатив.”

Як сказав один галузевий експерт: “Здається, ми проводимо на собі експеримент з веганськими продуктами, і ми не знаємо, як це працює. Результати можуть проявитися через десятиліття. Наприклад, остеопороз. Це хвороба, яка проявляється у літньому віці, але причину його треба шукати у дитинстві та підлітковому віці. Якщо ви не отримуєте достатньо кальцію з раціону, як виглядатимуть кістки, коли вам буде 60 чи 70?”.

Це лише одна з причин, чому ми повинні забезпечити використання молока для виробництва саме молочних продуктів і чому люди в молочній промисловості, незалежно від того, де вони знаходяться, повинні продовжувати чітко доносити це до споживача. І тоді назва Faux Cheese нікого не заплутає, а буде просто нагадувати граматичну помилку.

ІНФАГРО за матеріалом dairyindustries.com

Останні новини: