Україна за перші п’ять місяців поточного року збільшила експорт молокопродуктів до Китаю в дев’ять разів, або на тисячу процентів. Про це пише Андрій Ярмак у facebook.
Андрій Ярмак: “Звичайно, легко такі збільшення показувати, коли у тебе мізерні обсяги в минулому. Але двадцять перше місце, це вже непогано, враховуючи який ажіотаж зараз на ринку Китаю.
Що ми експортували? З цим все дуже просто – суху молочну сироватку, переважно. Експортували цього продукту на суму майже $4 млн доларів США.
Лідером серед постачальників молочної продукції до Китаю з величезним відривом від інших є Нова Зеландія. На молокопродукти цієї країни китайські імпортери витрачають більше $250 млн. доларів щомісячно!
Для порівняння, США, що знаходяться на другому місці, постачають в 7,5 разів менше продукції. А Україна – в 44 рази менше, ніж США.
Отже, потенціал на цьому ринку є. Потенціал у молочного бізнесу України потужний. Реалізувати його можна, лише системно працюючи, та докладаючи зусиль на кожному етапі розвитку. І зараз, я вважаю, пріоритетним напрямком є створення кооперативів професійних виробників молока.”
Андрій Ярмак, facebook