4 дні на отримання дозволу – і фермер торгує своїм молоком напряму

farmer-milk-4days

Ще одна британська фермерська сім’я почала продавати споживачам молоко напряму, побудувавши невеличку хатку в селі при дорозі і встановивши там холодильник.

Все більше фермерів в Британії шукають шляхів збереження доходів, страждаючи від наслідків загальної кризи молочного ринку і розуміючи, що процес його відновлення буде довгим.

Бажання отримувати більш пристойну ціну за своє молоко навело ще одну молоду британську сім’ю на думку продавати молоко споживачам напряму. Сім’я Томлінсонів, яка займається фермерством з 2008 року, має 120 га землі, 125 голів молочного стада (продуктивність однієї корови 8000 л/рік) і ще деякий фермерський бізнес – індичок, курчат, худобу м’ясної породи – вирішила продавати молоко напряму, не здаючи все на переробку.

Вони вивчили ринок, побудували при дорозі хатку 2,4 х 3,0 кв. м (на знімку), встановили там холодильник. Молоко, видоєне рано вранці, прямо від доїльного апарату поступає в танк, потім піддається стерилізації і розливається у пляшки. Шар вершків у пляшці товщиною 3 дюйми. Термін зберігання 7 днів. На пляшці написано: “Чисте молоко – сире, непастеризоване. До нього нічого не додано і з нього нічого не вилучено”.

Цього літа, 8 липня, сім’я подала заявку на отримання дозволу на самостійну торгівлю виробленим на фермі молоком, і через 4 дні вона його отримала. Інспектувати ферму приїжджав представник Агентства харчових стандартів. Перевірялося все: стан корівника, пасовищ, здоров’я стада і т.п.  І тепер, вже після початку торгівлі, інспектори приїжджають час від часу без попередження і беруть пляшку молока на аналіз. Фермери, звичайно, хвилюються при  перевірці, але впевнені, що стан їх господарства і якість молока абсолютно відповідають вимогам.

Покупці – місцеві жителі та пасажири з машин, що прямують дорогою, біля якої встановлено хатку-магазин. Вони із задоволенням купують “Чисте молоко”.

Пояснюючи своє рішення почати самостійну торгівлю, фермери говорять, що вони цілком задоволені співпрацею зі своїм переробником, Clifton Dairies, але не хочуть більше терпіти цінову політику супермаркетів, які у конкурентних сутичках весь час знижують ціни на молоко, в результаті фермери не можуть покрити витрати на виробництво.

ІНФАГРО за матеріалами FG Insight, фото – FG Insight

 

 

 

 

Останні новини: