Ставлення українських споживачів до продуктових магазинів гірше, ніж в середньому у світі

dairy-polytsi260Останнє дослідження Nielsen Retailer Growth Strategies показало, наскільки ритейлер задовольняє потреби споживача, як споживач робить свій вибір в бік тієї чи іншої продуктової роздрібної мережі, які атрибути товару є важливими. – Nielsen.

Для 44% українських і 46% глобальних споживачів похід в продуктовий магазин за покупками є повсякденною справою, якій споживачі намагаються приділяти якомога менше часу. Кожен другий український споживач (57%) заявив, що ходить в магазин за продуктом, що закінчився, і не витрачає на це багато часу.

Сучасний споживач вважає, що в більшості випадків звичний йому магазин роздрібної мережі не розуміє і не задовольняє його потреби. Так, тільки 38% українських і 49% глобальних споживачів сказали, що їх звичний продуктовий магазин правильно комунікує зі споживачем. Менше половини респондентів (45%) в Україні заявили, що ритейлер розуміє споживчі вподобання щодо продуктів харчування і 39% респондентам подобаються його пропозиції. Результати дослідження показали, що ставлення споживачів до ритейлерів в Україні гірше, ніж у світі.

Результати опитування споживачів в 19 продуктових категоріях свідчать про те, що ціна є одним з найважливіших факторів впливу при прийнятті рішення щодо покупки як для  глобальних, так і для українських споживачів. Поряд з ціною важливими атрибутами продукту для українського споживача є, наприклад, смак у хлібі та хлібобулочних виробах і натуральність в молочних продуктах.

Щоб з’ясувати, як споживач адаптується до постійного підвищення цін на товари в умовах низьких зарплат, Nielsen попросив респондентів розставити в порядку пріоритетності бізнес стратегії, які виробник зазвичай застосовує, коли підвищує ціну на свій продукт. Стало зрозуміло, що самою бажаною стратегією, на думку, як українських, так і глобальних споживачів стала пропозиція більшої економічної упаковки за меншою ціною. Стратегія знижок і промо-акцій користується меншою популярністю. Якістю продуктів ні український, ні глобальний споживач жертвувати не готові.

ІНФАГРО за матеріалами nielsen.com

Останні новини: