Піст – головна причина слабких продажів цільномолочки у квітні

fresh milk productsПіст і досить високі ціни – основні причини слабких продажів продукції з незбираного молока – ІНФАГРО

Навіть в такій ситуації виробники в кращому випадку утримують відпускні ціни на свіжі молокопродукти на стабільному рівні. Деякі за звичкою навіть продовжують їх збільшувати. Правда, сметана найближчим часом все ж повинна подешевшати.

Вартість молочного жиру сильно знизилась, що дозволяє виробникам стимулювати продажі зниженням цін на даний продукт.

В середині квітня основні види свіжих молокопродуктів продаються за такими цінами: молоко (2,5%) в дешевій упаковці (плівці) – 10,8-12,8 грн/л, кефір (2,5%) – 12,8-14, 0 грн/л, сметана (15%) – 29-33 грн/кг, сир (9%) – 55-65 грн/кг.

Нинішня поведінка операторів дозволяє прогнозувати, що навіть влітку, коли сировина подешевшає і її буде багато, зниження цін на продукцію з незбираного молока не відбудеться.

Якихось стабільних успіхів з просування своєї продукції на зовнішні ринки цельномолочнікі поки не демонструють. У березні вони лише трохи збільшили експортні продажі, до 1,34 тис. т. Основу експорту склало ультрапастеризоване молоко (900 т). На відміну від попередніх місяців, поставок такого товару в далеке зарубіжжя було зовсім мало.

Останні новини: