Тернопільський молокозавод протягом наступних трьох років планує інвестувати 100 млн грн в розширення виробничих потужностей

molokiya

Із загального обсягу інвестицій 80 млн грн планується направити на будівництво цеху сухих молочних продуктів. Очікується, що будівництво триватиме не менше двох років. У планах на 2017 рік провести підготовчі роботи перед будівництвом цеху.

Крім того, Тернопільський молокозавод планує інвестувати не менше 20 млн грн в розширення потужностей з виробництва свіжих молочних продуктів і масла.

“Інвестиції не є зовнішніми, це – кошти з прибутку підприємства, амортизаційних відрахувань і кредитні кошти”, – відзначили в прес-службі заводу.

Підприємство до кінця 2017 року планує розширити потужності з переробки молока на 20%, в тому числі збільшити потужності з виробництва свіжої молочної продукції на 30% в порівнянні з минулим роком. “Також в планах є часткова зміна асортиментного ряду” в сторону продуктів здорового харчування для перекусу. Наша мета – запропонувати споживачам продукти, які ще не представлені на молочному ринку України”, – зазначили в компанії.

До кінця цього року компанія планує випуск не менше 5 товарних позицій йогуртів з наповнювачем, без цукру, на фруктозі. “Також плануємо в найближчі дні випуск нових позицій кисломолочного сиру, а також новинку – айран. Крім зазначених новинок, є ще ряд напрацювань, які сподіваємося втілити в життя протягом цього року”, – повідомили в прес-службі.

Тернопільський молокозавод експортує казеїн і вершкове масло в Польщу, Німеччину, Голландію, Латвію, США, Грузії, Марокко. “У найближчому майбутньому сподіваємося розширити географію експорту на країни Близького Сходу і ЄС, додавши в портфель також, свіжу молочну продукцію та кисломолочну”, – відзначили на підприємстві.

У компанії повідомили, що 20% виготовленого масла і 100% виготовленого казеїну поставляється на експорт.

Тернопільський молокозавод оцінює свою частку на ринку України в категорії кисломолочної продукції, масла і сиру в межах 5%.

ПрАТ “Тернопільський молокозавод” засноване в 2000 році. Виробляє продукцію під брендом “Молокія”.

За підсумками 2016 року підприємство скоротило чистий прибуток в 2,1 рази в порівнянні з 2015 роком – до 13,17 млн грн, наростило виручку – на 35,1%, до 1,172 млрд грн.

У 2016 році Тернопільський молокозавод скоротив виробництво продукції з незбираного молока на 0,4% в порівнянні з 2015 роком – до 45,18 тис. тонн, збільшив виробництво масла на 45,1%, до 1,96 тис. тонн, казеїну – на 23,8%, до 1,72 тис. тонн.

delo.ua

Останні новини: