Останніми роками в Польщі споживання сиру, особливо в упакованому вигляді, динамічно зростає. Але минулого року через високу інфляцію та зниження купівельної спроможності споживачів процес зростання призупинився, – сказала віце-президент Mlekpol (SM) Малгожата Цебелінська.
“Якщо говорити про продажі в магазинах невеликого формату, то частка продажів сиру в блоках, від яких відрізають на прилавку, залишається дуже високою (близько 70%). Це пов’язано з тим, що споживачі звикли до можливості вибору менших порцій/меншої кількості скибочок, але купівлі при цьому кількох видів сиру.
Ми припускаємо, що споживання сиру в Польщі цього року залишиться на рівні минулого року, хоча фактом є і те, що споживачі шукають продукти харчування за прийнятними цінами або в розпродажі”, – зазначила пані Цебелінська.
“Щоб задовольнити потреби тих, чиє матеріальне становище останніми місяцями значно погіршилося, Mlekpol розширює асортимент сирів у великих економічних форматах. Нарізані сири Mlekpolowski вже доступні, наприклад, в упаковках по 400 г і 1 кг, а Гауда і Едам в двох упаковках (2 х 250 г). Крім того, кооператив виробляє широкий асортимент все більш популярних сирів у блоках під брендами Mlekpol або Rolmlecz”.
ІНФАГРО за матеріалом forummleczarskie.pl