Danone вважає, що пандемія корнонавіруса призведе до поляризації в споживанні харчових продуктів, оскільки з одного боку, споживачі переходять на більш здорові продукти, а з іншого – скорочують споживання, щоб зменшити витрати домогосподарств.
«Відбудеться поляризація ринку. Середнього класу більше не буде», – сказав генеральний директор Еммануель Фабер. Він розповів про те, що компанія діє відповідно до фаз розвитку пандемії, враховуючи їх особливості.
На його думку, перша фаза пандемії COVID-19 справила драматичне вплив на те, що люди їдять і як вони роблять покупки. Ця зміна в динаміці відбилася на результатах компанії Danone.
Відбулися зміни в потребах покупців. Через обмеження в переміщенні, викликані карантином, продажі впали на 30%. Як і багато інших брендів FMCG, Danone спостерігала швидке зростання он-лайн продажів, що збільшилися на 30% за шість місяців.
Крім того, Фабер вважає, що криза COVID підкреслила важливість місцевого виробництва продуктів. За словами генерального директора Danone, динаміка розвитку ситуації на ринку, ймовірно, стане ясною в період, який можна назвати другою фазою кризи.
«Друга фаза дає уявлення про те, як ми дивимося на друге півріччя 2020. Ми називаємо особливості цієї фази постійним повторним відкриттям, яке, з точки зору макроекономіки можна описати як поступове повторне відкриття з поновленням торгівлі з локальними обмеженнями», – припустив Фабер. Він також вважає, що страх другої хвилі пандемії впливає на довіру споживачів і на те, як підприємства та уряди керують ситуацією. Фабер припустив, що це «дуже важливий момент», тому що, хоча Danone і надалі приділятиме увагу «захисту людей, грошових коштів і стимулюванню переваг бренду», це також дає можливість винести уроки і підготуватися до третьої фази, яка, ймовірно, настане в 2021 році і буде продовжена надалі.
Заглядаючи в майбутнє, Фабер сказав, що очікує появи «нових норм поведінки в приватному споживанні». Ставлення споживачів, ймовірно, буде визначатися двома факторами: економічним спадом і подальшою «соціальною кризою», а також прагненням до вживання більш здорової їжі.
Він припустив, що це призведе до «поляризації ринку», оскільки поведінка людей при покупках відображає їх фінансове становище і зростаюче значення здорового харчування.
«У якомусь сенсі середнього класу більше не буде. Деяким з цього середнього класу доведеться обмежувати свої вимоги, їм доведеться піти на компроміси … на зниження … »
«З іншого боку, ми побачимо зростання продажів, тому що багато людей будуть дуже вимогливі до здоров’я і якості. Взаємозв’язок між їжею і здоров’ям ніколи ще не був таким очевидним для сучасного покоління як під час кризи, обумовленої COVID».
ІНФАГРО по матеріалу foodnavigator.com