АГНЕШКА МАЛІШЕВСЬКА, директор Polska Izba Mleka, віцепрезидент COGECA: Ми повинні зробити все можливе, щоб отримати стимули для фермерів

Януш Гурський: Чи є зростання витрат та численні бар’єри розвитку, з якими стикаються молочні заводи, нездоланною перешкодою? Чи не зруйнує концепція Зеленої Угоди, яка негативно оцінюється в багатьох сільськогосподарських середовищах, наші прагнення, відлякуючи виробників молока?

Агнешка Малишевська: Я розумію фермерів і той факт, що для їх ферм великим тягарем будуть умови, пов’язані з європейською Зеленою Угодою, сталим виробництвом та всіма очікуваними змінами. Однак, як віцепрезидент COGECA, я постійно спілкуюся з членами Європейської Комісії та Парламенту. Я завжди наголошую, що як європейські переробники та фермери, ми готові запровадити ці зміни, але за умови, що у нас будуть правильні інструменти та механізми, а також відповідні фінансові ресурси для відповіді на цей виклик.

Неможливо підтримувати конкурентоспроможне сільське господарство, використовуючи тільки новітні технології та штучний інтелект. Зараз ми боремося за нову, спільну сільськогосподарську політику після 2027 року. З точки зору переробників, ми повинні зробити все, щоб отримати стимули для наших фермерів, бо фінансових ресурсів лише від кооперативів не вистачить.

Я. Г.: Скажіть, будь ласка: нещодавно відбулися презентація дорожньої карти та публікація стратегії, і ключові питання портал forummleczarskie.pl представляв нашим читачам у минулому випуску. Хотілося б запитати, як документ щодо стратегії був сприйнятий у галузі? Що кажуть ваші співрозмовники, які ознайомилися з цією роботою?

Агнешка Малішевська: Ті, хто вже їх читав, абсолютно усвідомлюють необхідність змін. І це дуже позитивно. Звичайно, не станеться так, що кожна компанія просто авпровадить те, що ми підготували. Однак важливо, щоб вони були зацікавлені у використанні цього документа. Це сигнали, які я отримую.

У нашому документі ми вказуємо, що флагманським продуктом, який ми можемо позиціонувати у світі, є сир, який може сміливо конкурувати з французькою чи швейцарською продукцією. Сьогодні у нас є польська продукція відмінної якості, але належного її просування немає. Наша політика, наші думки повинні бути спрямовані на створення одного національного преміального бренду. Йдеться про те, щоб це був високоякісний продукт (або група продуктів), який можна було б просувати. Цього абсолютно можливо досягти.

forummleczarskie.pl

Останні новини: