НАТАЛІЯ КАГАДІЙ, директорка департаменту ProCheese, Ardis Group: Про споживацькі тренди ринку молочних продуктів

Переробникам, торговельним мережам та іншим учасникам молочного ринку важливо слідкувати за трендами ‒ тим, що відбуватиметься у майбутньому. Світові молочні виставки, форуми з фудіндустрії виділяють низку споживацьких трендів, яким варто приділяти увагу.

Здорова їжа. Вона має доповнену цінність для споживача, містить інгредієнти, які відповідають тим чи іншим особливостям здоров’я або запитам. Наприклад, так звана їжа для мозку. Споживач нині досить обізнаний, отже, якщо йому треба плідно попрацювати, то є перелік продуктів, які варто куштувати, щоб підтримати активність мозку. Переробникам молока варто думати, які креативні продукти можна впровадити у відповідь на такий запит.

Біопродукція. Органічні продукти без домішок, які ніколи не будуть дешевшими – традиційний тренд, бо він – про здоров’я.

Веганські продукти. Певно, вже років 10 як цей тренд активно розвивається. Так, можна знайти веганські сири з цікавими добавками, смаками. Тобто виробники можуть оптимізувати свій асортимент під запити такої споживацької аудиторії.

Продукти з географічним зазначенням. Це дає впевненість споживачам, що вони споживають продукти, що мають сталу якість і смак, бо виробляються за незмінною технологією. В Україні серед молочних продуктів географічне зазначення має гуцульська бриндзя.

Розмаїття молочної продукції. Переробна галузь щороку пропонує чимало нових цікавих молокопродуктів: різної консистенції, з різними добавками, різних форм, у різній упакові. Тут є простір для інноваційних рішень.

Рішення для HoReCa. У світі доволі активно розвивається фудсервіс, а разом із ним ‒ мережевий ресторанний бізнес. А мережевий ресторанний бізнес ‒ це сталі процеси, сталі процедури й дуже великі обсяги. Щоб створити продукт для такої мережі, потрібно розробити особливу рецептуру, що підходить для її технологічного процесу, особливу текстуру, консистенцію, опаковання. Все це  перспективно для молокопереробників (і виробників сиру, зокрема).

Штучний інтелект. До послуг Chat GPT вдаються усе більше виробників. До прикладу, італійський консорціум Mozzarella di Bufala за допомогою інноваційних технологій розробив систему відслідковування позначок географічного зазначення на своїй моцарелі. Таким чином навчають споживачів обирати оригінальний товар, відсіюючи підробки.

agrotimes.ua

Останні новини: