Іспанська молочна компанія Leche Celta першою в країні почала використовувати оригінальну картонну упаковку SIG MidiFit

Leche Celta, одна з провідних молочних компаній Іспанії, першою в Іспанії почала використовувати оригінальну асептичну картонну упаковку SIG MidiFit 1 л для ультрапастеризованої рідкої молочної продукції.

Упаковка SIG MidiFit привертає увагу споживачів і виділяється на полицях супермаркетів своєю характерною формою та дизайном, допомагає підкреслити преміальний аспект і унікальні характеристики продукту. Молоко Pastoreo, яке пропонується у цій упаковці, отримане від корів, які харчуються травою, і на упаковці вперше в Іспанії буде розміщено подвійну етикетку AENOR, яка підкреслює важливі практики захисту тварин.

Це ще одна новинка Leche Celta, яка минулого року в Іспанії першою використала пакувальний матеріал SIG Terra Alu в картонній упаковці SIG MidiBloc.

Leche Celta встановила сучасну розливочну машину SIG Midi 12 Aseptic для гнучкого розливу продуктів свого бренду та приватних торгових марок. Це дозволило компанії випускати продукцію в картонних упаковках  SIG MidiBloc об’ємом 500 мл і 1 л з класичними молочними продуктами, а також соусом бешамель і вершками, використовуючи ту само розливочну машину. Компанія використовує пакувальний матеріал SIG Terra Alu.

Хав’єр Бретон Масейрас, координатор управління Leche Celta, сказав: «Роздрібна торгівля стає все більш конкурентною, тому важливо виділитися з натовпу та полегшити нашим споживачам пошук того, що їм потрібно”.

ІНФАГРО за матеріалом forummleczarskie.pl

Останні новини: