Agus про реалії торгівлі продуктами харчування з Україною: «Найбільший попит на доступні продукти першої необхідності»

Компанія Agus розповіла про те, як їм вдається продовжувати доставляти продовольство в Україну.

“Україна є важливим торговим партнером у харчовій галузі. Значна частина продовольчих поставок країни надходить з Європи. Вторгнення росії триває, то якою ж є “нова нормальність” у торгівлі з Україною?

Багато говорилося про вплив війни в Україні на світові товарні ринки. Україну називають «житницею» Європи. Маючи понад 70% землі країни, призначеної для сільськогосподарського виробництва, вона є основним виробником таких товарів, як соняшник, кукурудза, соєві боби, пшениця та ячмінь. Велика кількість медіа присвячують матеріали тому, як конфлікт і блокада росією чорноморських портів вплинуть на поставки продовольства на західні ринки, викликаючи підвищення цін. А як же продовольчі запаси в самій Україні?

Експорт продовольства в Україну «зіткнувся з величезною проблемою», але попит «зростає з кожним днем», за словами варшавської харчової компанії Agus.

За словами компанії Agus, експорт продуктів харчування в Україну «зіткнувся з величезною проблемою», але попит «зростає з кожним днем». «На ринках, уражених конфліктом, ви повинні діяти гнучко та швидко реагувати на ситуацію, що динамічно змінюється. Ми уважно прислухаємося до наших ділових партнерів, які знаходяться найближче до людей на місцях. Завдяки цьому ми можемо швидко визначити категорії їжі та напоїв і конкретні продукти, які зараз потрібні українцям, і доставити їх», — пояснив Анджей Міровский, директор з комунікацій Agus.

Окрім складного та небезпечного транспортування, умов зберігання та гаратній платежів, Міровскі сказав, що потрібно зважати на потреби людей, що змінюються. Agus бачить, що поточний попит на їжу та напої зосереджується на продуктах тривалого зберігання, які можна зберігати при температурі навколишнього середовища та які є готовими до споживання (RTE). Людям потрібен доступ до «всіх видів продуктів  швидкого приготування» — і їм потрібно пропонувати їх за доступними цінами.

«У зв’язку зі зниженням купівельної спроможності українських споживачів та поточними щоденними проблемами, найбільшим попитом користуються продукти першої необхідності, доступні за ціною, прості в зберіганні та такі, що не потребують особливих умов приготування. Це макарони, напої, олії, сири, майонез, кетчуп і консерви», — зазначив Міровський.

Макаронні вироби,  а не смузі

В умовах війни в Україні Agus стверджує, що «гнучка бізнес-модель» компанії «довела свою цінність».

Компанія, що займається виробництвом молочних продуктів і продуетів для перекусів, перейшла на підготовку поставок «найнеобхідніших» харчових продуктів. Було створено спеціальну продуктову команду, яка «щоденно контактує» з представниками українських ритейлерів, таких як АТБ, Fozzy, SPAR, ЕКО Маркет, Fozzy Group, Сім 23, Свій Маркет, Гостинний Дім та Чудо Маркет, а також дистриб’юторами в країні. Таким чином, польська харчова компанія змогла визначити «основні потреби ринку».

«У Agus ми ставимо людей у ​​центрі всього, що ми робимо. Протягом багатьох років ми спостерігаємо за ринковими тенденціями, визначаємо потреби споживачів і пропонуємо продукти, які їм відповідають. Ми знаходимося в процесі реалізації нашої програми Agus Vision 2025, яка передбачає швидке та відповідне реагування на зміни умов. Прикладом цього є лістинг Hello Day! Смузі до АТБ. Першу поставку ми мали зробити в перший день вторгнення. Проте в умовах агресії ми зосередили свою діяльність на допомозі Україні, а одразу після цього на адаптації нашої пропозиції до поточних потреб, визначених нашими діловими партнерами. Замість смузі на початку березня в Україну поїхала наша перша поставка макаронних виробів»,​ — розповів Міровський.

Agus доклав усіх зусиль, щоб допомогти українцям, відправивши понад 36 тисяч продуктів зі свого портфоліо безпосередньо до Львова, Україна, і SOS Food Bank у Варшаві, Польща, а також постачаючи продукти у пункти прийому біженців.

«З початку вторгнення в Україну ми не вагалися ні секунди і відразу приєдналися до допомоги», — пояснив Міровський. «Незважаючи на цю жахливу війну, Україна намагається нормально функціонувати, і ми чули від наших українських партнерів, що вони хочуть співпрацювати з нами комерційно. У режимі реального часу ми адаптуємо наш продуктовий портфель до нових умов. Ми бачимо величезний потенціал і потребу в торгівлі з Україною. Тому ми постійно шукаємо інноваційні рішення і прагнемо розпочати співпрацю як з українськими, так і з європейськими партнерами».​

Агус вважає, що найкращий спосіб надати підтримку — це гнучка та динамічна торгова стратегія. «Найважливіше в наданні ефективної підтримки українцям – діяти швидко та гнучко, оскільки їхні потреби змінюються дуже динамічно. Що важливо, українці не чекають лише допомоги. Вони хочуть торгувати з нами, що в певному сенсі дозволяє їм нормально жити навіть у ці складні часи», — підсумував Міровский.

ІНФАГРО за матеріалами foodnavigator.com

Останні новини: