Молочники шукають можливості для експорту

Виробники молочної продукції повинні знайти логістичний ланцюжок, який дозволить не конкурувати з іншими за обмежений трафік при експорті.

Таку думку висловив заступник директора департаменту комерційної роботи “Укрзалізниці” Валерій Ткачов під час експертної дискусії “Логістичні шляхи експорту української молочної продукції”.*

«Для відправки своєї продукції на експорт виробникам молочної галузі не варто чекати вільного вікна у зерновому чи олійному експорті. Його просто не буде, йдеться про дуже великі обсяги, тому розраховувати на просвіт у логістиці не варто».

Він додав, що молочникам важливо не наслідувати практику інших галузей — не треба всім їхати до Констанци та Гданська, адже саме у ці два порти масово їдуть зерновики. Є десятки портів у Чорному та Середземному морях, які менш завантажені.

«З огляду на те, що експорт молочних продуктів здійснюється в малих обсягах, я б не розглядав Констанцу та Гданськ, оскільки це основні базові порти для зерна, і там черга стоїть на 90 днів. За таких умов ні один вид транспорту не зможе забезпечити вивезення молочної продукції. Експортерам потрібно визначитися, подивитися, які є альтернативні порти, і везти продукцію туди», — радить Валерій Ткачов.

agroportal.ua

* Експертна дискусія “Логістичні шляхи експорту української молочної продукції” проводилася спільно з державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» та аналітичним агентством ІНФАГРО за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія), www.qftp.org.

Наступна, третя дискусія по темі “Молочний експорт в умовах  війни. Можливості” відбудеться 15 червня. Детальніше про захід тут.

Останні новини: