РОЛАНД СОССНА, редактор International Dairy Magazine: Global Dairy Trade 24/7/365. Маленький крок для торгової платформи, але стрибок для торгівлі біржовими молочними товарами

Зі вступом NZX і EEX в якості акціонерів, Global Dairy Trade (GDT) перетворюється з інструменту експортних продажів більш-менш однієї країни, а саме Нової Зеландії, у набагато більш активну платформу аукціонів у всьому світі.  Принаймні, так вважає Fonterra та дві фондові біржі.  Але чи достатньо простого вступу двох нових партнерів, щоб сприяти міжнародному зростанню?

Пам’ятаєте, запуск компанією Fonterra веб-сайту міжнародного аукціону був зустрінутий молочною спільнотою з насупленими бровами і можна сказати навіть з недовірою ще в 2008 році. Багато хто припускав, що веб-торгівля молочними товарами може створити підґрунтя до будь-яких маніпуляцій і перевагу отримає лише Fonterra, тоді найбільший молочний кооператив у світі, який забезпечував майже 100% експорту новозеландської молочної продукції.

Тим часом, пройшло 14 років і Global Dairy Trade зарекомендувала себе як найбільша у світі платформа для продажу та купівлі молочних товарів.  У минулому році загалом було виставлено на аукціон 626 747 тонн продукції, що в грошах склало 2,5 мільярда доларів США.  Вражаюче.  Але кількість учасників торгів все ще обмежена приблизно 300, причому 100 з них з регіону Північної Азії.  І, здається, не варто очікувати значного зростання кількості учасників.  Схоже, що всі, хто закуповує товари у значних обсягах, приєдналися до GDT багато років тому.  Навіть перезапуск веб-сайту аукціону з новими мульти- функціями для пристроїв і співробітників не дуже допомагає подальшому розширенню.

Щоб подолати ці обмеження, GDT розробила нову концепцію під назвою GDT Pulse.  Простіше кажучи, мова йде про черговий аукціон, що відбуватиметься між регулярними здвотижневими торгами, які відбуваються протягом останніх 14 років.  Початок буде дано торгами стандартним СНМ виробництва Fonterra.  GDT очікує, що частіші аукціони дадуть краще уявлення про ринкові умови та, звісно, ​​більше ліквідності для свого бізнесу.  Побачимо, чи сприйме молочна спільнота цю концепцію, і чи можуть дві фондові біржі допомогти взагалі.

Але чому GDT не розробляє сучасну концепцію аукціону 24/7/365?  Така платформа, звісно, ​​високоавтоматизована, могла б реагувати на запити на продаж і купівлю за секунду та забезпечити найкращу картину розвитку ринку.  Зрозуміло, робочі години різняться по всьому світу, але якби покупець міг задавати характеристики товару та деталі запиту в чітко визначеному процесі, можна було б дати комп’ютерам з усім цим впоратися і знайти оптимальний варіант як для продавця, так і для покупця.  В принципі, це все одно відбувається під час веб-аукціону.

ІНФАГРО за матеріалом International Dairy Magazine

Останні новини: