КЕЙС ХУЗІНГА, співвласник та директор господарства “Кищенці”: Європейські військові кораблі можуть стати захистом під час проходу зернових суден

Аграрії, які знають як нині організувати експорт, можуть експортувати машинами, вагонами. Але це крапля в морі, тому, єдиний вихід — чекати відкриття морських портів. Таку думку висловив аграрій, який виступав перед Європарламентом в Брюсселі, та директор «Кищенці» Корнеліс Хузінха в матеріалі «Корнеліс Хузінха: Світова продовольча криза вже неминуча» на Latifundist.com.

За його словами, на прикладі «Кищенців» вивезення зерна автомобілями на Констанцу (Румунія) займе 5 днів. Тобто весь цикл — поїздка машини туди, розвантаження і повернення назад.

«Якщо у нас буде 50 машин, ми будемо возити зерно 300 днів. Це нереально. До того ж у Констанці немає потужностей, щоб приймати стільки продукції за умови, що постачальників буде декілька. Крім того, на кордоні загалом пропускають лише 200 фур за добу», — каже аграрій.

Кейс Хузінха говорить, що це для експорту задовго. Відтак, єдиний вихід для відкриття портів — європейці мають дати воєнні кораблі для захисту і вільного проходу зернових суден. Адже експорт через сухопутні кордони набагато складніший. До того ж агропродукцію перевантажують з українських вагонів у європейські, бо в Україні широкі колії, а в ЄС вузькі. За добу це 500 т. Для порівняння, одна баржа в порту завантажує десь близько на 30 тис. т за добу.

«Вихід — тільки море, все інше просто балачки. Європейці дуже довго «балакають». Я їм у Європі так і сказав. Проте потім їм доведеться приймати швидке рішення, щоб вигнати окупантів з України. Чим довше вони розмовляють, тим більше це розтягується, тим більше поглиблюється світова продовольча криза і гине більше людей», — акцентує він.

Він додає, що попереджав про це європейську спільноту ще на початку березня і говорив, що у них ще є 2-3 тижні, щоб вирішити війну. А потім буде пізно і продовольча криза буде у всьому світі.

latifundist.com

Останні новини: