Китай почав послаблювати свою політику однієї дитини, що суворо дотримувалася, ще в 2013 році. Проте за останні чотири роки народжуваність все одно знизилася.
Неофіційні дані, отримані у першій половині 2021 року, свідчать про високу ймовірність ще одного двозначного зниження кількості народжень за поточний рік.
Демографічні перешкоди, конкуренція, регуляторні ризики і тепер ще й можливий тиск «преміалізації» створюють структурну невизначеність щодо майбутнього зростання сектору дитячих молочних сумішей (ДМС). Це означає, що китайський ринок ДМС стикається з ризиком погіршення прогнозів доходів і маржі, якщо гравці не зможуть реалізувати вибрані ними стратегії. В результаті компанії ДМС, які обслуговують китайський ринок, повинні враховувати, що обставини змінюються як з ринкової, так і нормативної точки зору.
ІНФАГРО за матеріалами research.rabobank.com