«Савушкін продукт» почав супроводжувати свою продукцію цифровими паспортами

Коди Data Matrix вже з середини літа на упаковки наносить «Савушкін продукт». Нове маркування з’явилося спочатку на фасованих сирах, потім на вершковому маслі, йогуртах і молоці. До кінця поточного року цифровими паспортами оснаститься вся асортиментна лінійка компанії.

Маркування Data Matrix являє собою спеціалізований код, в якому містяться оцифровані дані про кожен конкретний продукт: виробник, найменування продукту, вага, упаковка, смак і жирність. А також відомості про партію продукту, дату випуску і термін придатності.

Спочатку «Савушкін продукт» почав супроводжувати цифровими паспортами білі і жовті сири, потім вершкове масло, ультрапастеризоване молоко і йогурти в стаканчиках з терміном придатності в 50 днів. З 1 грудня коди Data Matrix будуть наноситься і на всі інші молочні продукти терміном придатності до 40 діб.

Нанесення цифрового коду (в побуті його називають – «чесний знак» або «електронний знак») відповідає вимогам російського і білоруського законодавства з якості і безпечності продукції.

Це дозволяє не допустити появу на ринку фальсифікованої продукції і зробити прозорим і повністю контрольованим рух продуктів як всередині країни, так і за її межами. Тепер навіть звичайний покупець, використовуючи додаток на смартфоні, може перевірити легальність представленого продукту. Для російського споживача – це додаток «Чесний знак», а для білоруського покупця – «Електронний знак». Завантажити його можна з стандартних магазинів додатків на всіх мобільних платформах.

«Реалізація проекту по електронному маркуванню продукції – завдання непросте, трудомістка і фінансово затратна. Але її цілі благі і значущі. По суті, цифрові паспорти продуктів (унікальний код, який неможливо підробити) повинні забезпечити прозорість продуктового ринку Білорусі і РФ, позбавивши його від наявності фальсифікату. Виробникам і рітейлерам стане простіше ідентифікувати товар для складського обліку та інвентаризації, а покупці будуть впевнені в якості продукту», – підкреслили в компанії «Савушкін продукт».

Система працює наступним чином: виробник передає оператору (в Білорусі це компанія «БелБланкаВид») повну інформацію про продукт для генерації коду. Той в свою чергу перевіряє дані, генерує код і передає його виробнику, який наносить його на кожну одиницю продукції. Data Matrix формується з глобального коду товару (GTIN), індивідуального серійного номера і коду перевірки.

В даний час в магазинах можна зустріти молочні продукти як з Data Matrix, так і без нього. Це залежить від виду продукції і дати її виготовлення. Білі і жовті сири, вершкове масло і вся молочна продукція з терміном придатності більше 40 днів (ультрапастеризоване молоко в картонній упаковці TBA і йогурти з тривалим терміном придатності) випущені після 1 вересня, вже все йдуть з цифровими паспортами.

При цьому законодавство дозволяє і далі випускати без маркування «молочку» маса нетто якої становить 30 грамів і менше, а також упакованої непромисловим способом в об’єктах роздрібної торгівлі, дитячого харчування для дітей до 3 років і спеціалізованого дієтичного лікувального і дієтичного профілактичного харчування.

virtualbrest.ru

Останні новини: