У Danone озвучили головні споживчі тренди


Сьогодні всі спостерігають, як змінюються тренди і уподобання споживачів на ринку. Серед всіх макрозрушень в компанії Danone виділяють чотири основних.

Про це повідомив директор з маркетингу «Данон» в Україні Андрій Полуектов під час конференції постачальників молока «Лідери разом».

«Перше – це перехід від преміум до доступності продуктів. Сьогодні чинники ціни та доступності для споживачів вийшли на перший план. Також, на зміну додатковим складним продуктовим атрибутам споживачі віддають перевагу натуральності і безпечності. Питання екології залишаються важливими, але відійшли на другий план, а головним фактором залишається безпечність, оскільки здоров’я для більшості стало головним мегатрендом», – розповідає Андрій Полуектов.

Він зазначає, що в категорії продуктів харчування, відштовхуючись від трендів, серед всіх споживчих зрушень можна виділити також зростання продажів продуктів без лактози і цукру і зростання онлайн-продажів.

«З огляду на це, компанія Danone на початку року прийняла ряд непростих рішень, переорієнтувала ресурси і частину проектів закрила, перенесла, видозмінила. Ми переорієнтували стратегію продажів і приділили особливу увагу зростаючим дискаунтерам і каналам інтернет-продажів. Все це потрібно було зробити в турборежимі», – зазначає Андрій Полуектов.

За його словами, в цьому році заплановане зростання в грошах і обсязі продукції Danone в Україні очікується на рівні 5%.

«Траєкторія зростання частки ринку компанії зберігається. Україна – дуже важливий і ємний ринок для групи компаній Danone », – підсумував Андрій Полуектов.

agroportal.ua

Останні новини: