Група компаній «Молочний альянс» не йтиме в нішу виробництва власного молока. Про це розповів голова наглядової ради групи компаній «Молочний альянс» Сергій Вовченко.
«Стратегія розвитку нашого бізнесу сформована давно. Принцип простий – кожен повинен робити свою справу», – пояснив він.
За словами Сергія Вовченка, пропозиції про покупку ферми надходили неодноразово.
«Ми порахували: для того, щоб забезпечити себе на 50% власним молоком, потрібно одноразово витратити близько $400 млн, – зазначив він. – Колись, коли ми продали банк “Аваль”, ці кошти у нас були, і акціонери інвестували в різний бізнес. Витрати $ 400 млн на тваринництво, а потім ще 8-10 років чекати віддачі вважаємо недоцільними, тому в виробництво власного молока ми не будемо йти, як і в торгівлю».
Сергій Вовченко зазначив, що мережа фірмових магазинів «Яготин» – це більше 20 точок продажів в Києві і області – два роки тому «Молочний альянс» продав приватникам. Зараз група компаній має по одному фірмовому магазину при кожному заводі.