Coca-Cola почне продавати в РФ рослинний аналог молока на основі сої, мигдалю, рису і кокосу

Компанія Coca-Cola влітку почне продавати в Росії вироблений в Європі напій Adez – рослинний аналог молока на основі сої, мигдалю, рису і кокосу.

Лідером в цій категорії на вітчизняному ринку сьогодні є бренд Alpro компанії Danone. Продажі рослинних аналогів молока в Росії хоча і невеликі, але ростуть швидкими темпами: тільки з початку цього року вони збільшилися в 2,5 рази.

З середини липня Coca-Cola запустить в Росії продаж свого рослинного молока Adez, розповіли в компанії. Продукт буде імпортуватися з Європи, в основному з Чехії. «У цьому році ми будемо продавати напій в роздрібних мережах, бізнес-центрах і кав’ярнях Москви і Санкт-Петербурга, – каже представник Coca-Cola.- Якщо запуск виявиться вдалим, в майбутньому географія продажів розшириться». Підготовку до продажу Adez підтвердили в одній з федеральних роздрібних мереж.

Бренд Adez з’явився в Аргентині в 1988 році. Coca-Cola купила його в березні 2017 року і почала просувати в Європі: одним з останніх нових ринків стала Великобританія. Продукція Adez випускається на основі сої, мигдалю, вівса, рису і кокосу без додавання цукру. Компанія позиціонує її як функціональні напої для тих, хто прагне вести здоровий спосіб життя. Згідно з опитуванням ВЦІОМ, в 2018 році 41% росіян відповів, що вони прагнуть вживати здорову їжу, десятьма роками раніше таку відповідь давали лише 31% респондентів.

У Росії Adez буде продаватися в упаковках 0,25 л і 0,8 л, їх рекомендована ціна в роздрібній торгівлі складе 59-65 руб. і 149-169 руб. відповідно.

За даними Coca-Cola, на вітчизняному ринку рослинних аналогів молока лідером є марка Alpro, що належить Danone – її частка у вартісному вираженні становить 72%. На сайті мережі магазинів «Перекресток» упаковка Alpro ємністю 1 л зараз коштує від 254 до 289 руб. У Danone не дали коментарів. Лінійка продуктів на рослинній основі під маркою Nemoloko є також в портфелі російського виробника соків «Сади Придонья»: на сайті «Утконоса» їх ціна складає 116-123 руб. за 1 л.

Згідно з даними директора з маркетингу «Перехрестя» Дмитра Медведєва, в Росії продажі різних видів рослинного молока в 2017 році практично подвоїлися.

«Ця категорія дуже активно росте і розвивається, проте вона все ще залишається вузьким сегментом і займає близько 1% від продажів молока в Росії», – каже пан Медведєв.

За його словами, поки рослинні аналоги молока користуються популярністю виключно в містах-мільйонниках серед досить забезпечених споживачів.

Значне зростання категорії підтверджує і дослідження компанії Nielsen, на яке посилається галузеве видання Milknews. Згідно з ним, в першому кварталі поточного року продажі молочних альтернатив в Росії в натуральному вираженні зросли в 2,19 рази (в 2,54 рази в грошах) до аналогічного періоду 2017 року. За оцінкою Nielsen, за 2017 рік продажі рослинних аналогів молока склали 1,7 млн ​​л (в грошах – 461,4 млн руб.). Для порівняння: пастеризованого молока в минулому році в Росії було продано на 120 млрд руб.

Незважаючи на бурхливе зростання продажів рослинних аналогів молока, категорія таких продуктів все одно залишиться нішевою, впевнений голова правління Національної спілки виробників молока Андрій Даниленко. «Вона буде користуватися попитом в основному у молодих споживачів з високим рівнем достатку, а також у тих, у кого низька засвоюваність лактози або є упереджене ставлення до продуктів з тваринними жирами», – говорить він. У Coca-Cola вважають, що в Росії у цієї категорії є потенціал зростання приблизно в 30 разів, в цьому випадку споживання таких напоїв досягне рівня Польщі. На думку пана Даниленка, продажі таких продуктів будуть рости не тільки за рахунок переходу споживачів зі звичайного молока, але також і з інших функціональних напоїв, наприклад з соків.

milknews.ru

 

 

Останні новини: