Систему продажів ДП Молочний альянс проінспектували на эффективність

Група компаній «Молочний альянс» зайняла 2 місце за результатами дослідження ефективності відділів продажу  молокопереробної промисловості України.

Компанія Audit of Sales, яка спеціалізується на аудиті систем продажів, проінспектувала 38 молокопереробних підприємства України.

Метою дослідження була оцінка можливості розпочати співпрацю з виробниками, використовуючи різні комунікаційні канали.

Компанія тестувала корпоративний сайт, телефонний дзвінок, електронну пошту, форму зворотного зв’язку на сайті і сторінку підприємств в соціальних мережах.

«Ми намагаємося вести оперативну і ефективну комунікацію як з існуючими партнерами і споживачами, так і з потенційними. І використовуємо для цього всі можливі канали та засоби. Наша компанія постійно розвивається і намагається ставати краще за всіма критеріями – від виробництва до збуту», – зазначив Голова Ради директорів ДК Молочний альянс Сергій Каліберов.

milkalliance.com.ua

 

Останні новини: