4 листопада Китайська асоціація з якості (CAQ) опублікувала результати Національного дослідження по рідкому молоку, проведеного компанією CCM. Результати дослідження показують, що у порівнянні з попереднім, 2015 роком, задоволеність китайських споживачів знизилася, у той же час змінюються вимоги до якості.
Дослідження проводиться щорічно, починаючи з 2011 року. Цього року основних висновків чотири: по-перше, змінилися такі характеристики як задоволеність споживача, імідж бренду і сприйняття якості. Поки що зниження цих характеристик незначне, але вже можна говорити про тенденцію: споживачі надають значення якості і репутації молока. Також відмічається, що заходи з просування продукту при продажі мало впливають на лояльність споживачів, а підняття цін негативно впливає на рівень їх задоволеності.
Другим висновком є те, що китайські споживачі віддають перевагу UHT молоку (31,2% опитаних), за ним йде свіже (пастеризоване) молоко. Зростає популярність рідкого молока з наповнювачами – шоколадного, ванільного.
Третій висновок – споживачі віддають перевагу рідкому молоку, сухе не користується популярністю. Рідке молоко вважають корисним із-за його поживних властивостей, зокрема, вмісту кальцію.
Четвертий висновок пов’язаний з пріорітетами дистрибуції. Дослідження показує, що китайські споживачі віддають перевагу купівлі молока в супермаркетах. Друге місце посідають мазазини біля дому, за ними йде доставка безпосередньо від виробника. Слід зауважити, що ринок електронних покупок в Китаї зростає, але що стосується молока, то частка його купівлі через Інтернет невисока, всього 2%.
Хоча відомо, що темпи зростання споживання рідкого молока в Китаї останнім часом сповільнилися, отримані в дослідженні дані свідчать про те, що зміни в уподобаннях споживачів відкривають непогані можливості для компаній, які бажають працювати на ринку країни.