Продажі цільномолочної продукції в Україні очікувано скорочуються

fresh milk products

Ще у вересні українські підприємства, що випускають свіжі молочні продукти, вважали, що спад у споживанні їх продукції вже позаду. Зараз таких оптимістів залишилося зовсім мало. – ІНФАГРО

Істотне подорожчання сировини змушує переробні підприємства збільшувати відпускні ціни на свіжі молокопродукти. Це вже призвело до значного зниження продажів, навіть у порівнянні з минулим роком. Багато хто з операторів збільшує ціни на свою продукцію кожних два тижні.

В кінці жовтня свіжі молокопродукти вже продаються за такими цінами:

молоко 2,5% в дешевій упаковці (плівці) – 12,3-13,5 грн/л
кефір 2,5% – 14,3-15,8 грн/л
сметана 15% – 35-38 грн/кг
сир кисломолочний 9% – 59-69 грн/кг

У листопаді свіжі молочні продукти в Україні подорожчають ще на 3-5%.

Незважаючи на зростання цін на сировину, та й, власне, на готову продукцію, у вересні виробники свіжих молокопродуктів ще залишалися активними. Зниження випуску продукції відмічалося лише в категорії кисломолочних продуктів – на 5%, до 33 тис.т. А ось виробництво фасованого молока, як не дивно, зросло на 4%. Досить несподівано зріс випуск кисломолочного сиру, відразу на 10%, до 6,1 тис. т.

На жаль, статистика за жовтень покаже скорочення виробництва у всіх категоріях свіжих молокопродуктів, а у листопаді ситуація стане ще гострішою.

ІНФАГРО

 

Останні новини: