Незбиране молоко повертається. Його продажі ростуть, знежиреного – знижуються

image

Після широких публікацій результатів останніх досліджень про користь саме незбираного молока, споживачі США відреагували гаманцем: продажі незбираного молока та інших цільномолочних продуктів звичайної жирності в країні зросли 2015/2014 на 4.5% (у деяких штатах і більше, в Айові, наприклад, на 11,5%).

У той же час в середньому на 12,3% знизилися продажі знежиреного молока і молокопродуктів. Заяви вчених про те, що споживання молочних продуктів з незбираного молока сприяє запобіганню розвитку діабету 2 типу та серцево-судинних захворювань, змінили погляд на рекомендації дієтологів. Правда, вчені ще повинні розбиратися, чи дійсно саме незбиране молоко та молочні продукти дають такий ефект, чи, можливо, люди, які їх вживають, взагалі мають здоровіші звички і ведуть активніший спосіб життя у порівнянні з тими, хто для підтримання нормальної ваги покладається на зниження жирності молока, але при цьому веде малорухливий спосіб життя і палить.

На загальному фоні зниження споживання молока у США (-14% за останні 5 років), молочна індустрія країни намагається винайти нові шляхи привернення уваги до своєї продукції. Наприклад, 8 великих переробних компаній, об’єднали зусилля і розробляють нові продукти, наприклад, Fairlife, високофільтроване молоко, яке має на 50 відсотків більше протеїну, ніж звичайне.

ІНФАГРО за матеріалами agweb.com

 

Останні новини: