Ринок цільномолочної продукції 2012

Фінансова криза перервала позитивну динаміку розвитку напрямку цільномолочної продукції.  Загостився сировинний дефіцит, і випуск сваіжої молочної продукціх у період 2009-2011 помітно знизився. Схоже, виробничий спад вже досяг свого дна.

Передбачене аналітиками скорочення пропозиції домашніх продуктів (молока, сметани, сиру) у середньостроковій перспективі дасть цільномолочникам шанс істотно збільшити випуск продукції. Аналітичний звіт “Цільномолочний ринок 2012”, що містить як остновні характеристики ринку, так і детальний їх аналіз, дасть можливіть краще зорієнтуватися у мінливій ринковій ситуації і вчасно відреагувати на виклики.

Аналітичний звіт містить 137 малюнків (діаграми, графіки, карти), і 26 таблиць.

Об’єм 152 сторінки
Ціна договірна\

 

Звертатися:

тел: +380 44 258 2502
e-mail: vvd@infagro.com.ua

Коротко про головне
• Спад у виробництві свіжих молокопродуктів в Україні в 2011 році зупинити не вдалося. Виробництво відповідало лише рівню 2005 року
• Незважаючи на істотне скорочення випуску свіжих молокопродуктів, виручка від її реалізації зросла в два рази у порівнянні з докризовим періодом
• З 2012 року в Україні передбачається поступове збільшення виробництва свіжих молокопродуктів
• Третина всього виробництва молокопродуктів в грошовому виразі припадає на цільномолочную продукцію, а сировини використовується лише чверть
• Останнім часом найбільш рентабельним є випуск сирної продукції
• Свіжі молокопродукти в Україні випускають 140 підприємств, при цьому 10 компаній контролюють 70% ринку
• На частку іноземних компаній припадає третина всіх продажів продукції з незбираного молока
• Українські заводи розливають в чотири рази менше молока, ніж за часів СРСР
• Близько 20% питного молока в країні випускається одним заводом
• Виробництво кисломолочних продуктів в 2011 році впало до рівня 2005 року
• Більше половини ринку кисломолочних продуктів контролює п’ять підприємств
• Випуск кефіру в 2011 році виявився рекордно низьким за останні десять років
• Виробники сметани менше за всіх постраждали від кризи
• Три компанії випускають 70% йогурту
• Виробництво ряжанки не виросте
• Випуск нетрадиційних кисломолочних продуктів за п’ять років зріс у 4 рази
• Сиру кисломолочного вже в поточному році буде випущено на 3% більше
• Споживання цільномолочної продукції в 2011 році впало до рівня восьмирічної давності
• Українські заводи пропонують споживачам лише по 11 кг молока на рік
• Домашнього сиру споживається в рази більше, ніж заводського
• За три роки споживання кефіру виросте на 8%
• Йогурт знову перейшов в категорію делікатесів
• Закваски, маслянки, айран та кисле молоко стають дуже модними
• Українці повинні споживати не 380, а 255 кг молока в рік
• У порівнянні з докризовим рівнем кефір подорожчав у два рази
• Супермаркети недоступні для дрібних виробників молокопродуктів
• Протягом останніх 20 років тенденції споживання молочних продуктів у багатьох країнах значно змінилися
• Україна в довгостроковій перспективі може суттєво збільшити імпорт білоруських свіжих молокопродуктів
• Відчутне збільшення експорту свіжох молочної продукції можливе лише при знятті обмежень щодо постачання товару в Казахстан
• Через десять років кількість виробників свіжих молокопродуктів в Україні може скоротитися більш ніж в два рази

Завантажити зміст pdf_download

Останні новини: