Китай реалізує нову стратегію розвитку вітчизняної молочної галузі

Китайський уряд оголосив про нову трирічну стратегію подальшого розвитку вітчизняної молочної промисловості.

Стратегія, яка отримала назву «План дій щодо підвищення якості та безпечності молочних продуктів», була оголошена Державною адміністрацією з регулювання ринку Китаю (SAMR) і є одним із способів мотивувати місцевих споживачів збільшити споживання молочних продуктів.

«Хоча загальний рівень якості та безпечності молочних продуктів в останні роки підвищився, була прийнята державна стратегія, оскільки проблеми в галузі все ще існують», – йдеться в офіційній заяві SAMR. «Метою стратегії, яка буде реалізована до 2023 року, є виявлення проблемних областей і досягнення цілей, що включають оптимізацію системи стандартів якості та безпечності молочних продуктів з розширеними можливостями нагляду».

«У стратегії особлива увага приділяється планам перегляду урядом діючих нормативних актів і стандартів, що регулюють молочну промисловість, особливо в галузі безпеки харчових продуктів».

На додаток до цих зусиль з розвитку вітчизняної молочної промисловості, китайський уряд недавно також оголосив, що він знизить або скасує тарифи, які стягуються на деякі імпортні товари, включаючи молочні продукти, з метою збільшення імпорту і збільшення пропозиції на ринку.

Згідно з документами, опублікованими Китайською митно-тарифною комісією, прийняті тарифні ставки будуть навіть нижче, ніж ставки для режиму найбільшого сприяння, а країнами-бенефіціарами в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні будуть Нова Зеландія, Австралія, Південна Корея і Пакистан.

Для широкого спектра молочних продуктів будуть знижені ввізні тарифи – наприклад, сири з країн НБН зазвичай оподатковуються в розмірі 12%, але відповідно до нових угод сир з Пакистану буде обкладатися податком всього у 6%, з Південної Кореї – 6,4%, а з Австралії 3,6%.

З новозеландського сиру зняті всі збори, тобто його імпорт до Китаю буде обкладатися податком 0%.

ІНФАГРО за матеріалами dairyreporter.com

Останні новини: