27 компаній презентували свою продукцію на провідній міжнародній харчовій виставці.
З 19 до 23 жовтня 2024 року українські виробники презентували свою харчову продукцію в Парижі на одній із найвпливовіших міжнародних виставок харчової промисловості у світі — SIAL PARIS. Цьогорічний захід став особливим — виставка відзначила 60-ту річницю. тож.
SIAL PARIS 2024 зібрав 7 500 експонентів, які представили харчову продукцію у 10 тематичних секторах. Виставку відвідали понад 8 000 лідерів у галузі продовольства зі 130 країн.
На SIAL PARIS 2024 понад 80 українських виробників харчової продукції були представлені Національним стендом України, колективними експозиціями та індивідуальними стендами. У межах Національного стенда України (зал 1, стенд А128) 27 компаній-експортерів презентували свою харчову продукцію.
Учасниками національної експозиції стали компанії-експортери харчової продукції в таких категоріях: органічна, молочна, кондитерська, бакалійна, мʼясна і рибна, овочева та фруктова тощо.
Міжнародній аудиторії було представлено українські органічні продукти, а саме: крупи, мед, борошно, пластівці, молочна продукція, овочі, консервація, ягоди, фруктові соки, які сертифіковані відповідно до високих вимог органічного регулювання Європейського Союзу.
(Органічні експортери на SIAL PARIS 2024. Джерело: ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»)
На Національному стенді України на SIAL PARIS 2024 вперше було представлено органічну продукцію, марковану не тільки логотипом для органічної продукції ЄС (євролисток), але й державним логотипом для органічної продукції, який належить Міністерству аграрної політики та продовольства України. Цей логотип використовують лише ті українські компанії, які внесені до Державного реєстру операторів, що здійснюють виробництво продукції відповідно до вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції зі статусом «органічна продукція».
Молочні виробники представили тверді та плавлені сири, вершкове масло та цільномолочну продукцію, згущене молоко, сирні снеки та дитяче харчування.
(Експортери молочної продукції на SIAL PARIS 2024. Джерело: швейцарсько-українська програма «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP)
Першого дня на SIAL PARIS 2024 відбулося офіційне відкриття Національного стенда України, під час якого організатори та партнери привітали українські компанії зі стартом роботи на виставці й побажали продуктивної роботи впродовж 5 днів діяльності національної експозиції.
(Відкриття Національного стенду України. Джерело: ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»)
До вітальних слів долучилися:
-
Аліна Леві, координатор, ГС «Ю-Фуд» (Ukrainian Food Association),
-
Катерина Чала, другий секретар з економічних питань Посольства України у Франції,
-
Діана Демченко, керівниця відділу маркетингу та зв’язків з громадськістю державної установи «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»,
-
Олександра Сологуб, керівниця платформи Nazovni,
-
Наталія Прокопчук, координаторка органічного компонента, швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP),
-
Ірина Висоцька, координаторка компонента «Молочний сектор», швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP),
-
Роман Лисенко, проєктний координатор, програма «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», GIZ.
Під час виставки учасники ознайомилися з інноваціями та трендами харчової галузі, провели понад 1700 B2B-зустрічей та встановили понад 100 контактів для подальшого партнерства з імпортерами й дистрибʼюторами з країн ЄС та Близького Сходу, а також Великої Британії, США, Канади, Індії, Китаю, Азербайджану, Узбекистану, Марокко, Гани, Гамбії, Сенегалу, Габону, Тунісу, Алжиру, Коста-Рики, Болівії.
Презентація сирів-експонентів, сирів-переможців міжнародного сирного конкурсу WCA та органічних продуктів на Національному стенді України на SIAL PARIS. Джерело: ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»)
21 жовтня в межах виставки відбулася подія B2B & BSO event Ufood2chains, спрямована на налагодження співпраці й залучення нових контрактів між виробниками харчової продукції та потенційними клієнтами й партнерами. У межах заходу учасникам вдалося підписати низку меморандумів та контрактів про співпрацю з іноземними компаніями, що заклало фундамент для подальшого партнерства. Також під час заходу відбулася презентація авторських поєднань українських сирів-переможців Міжнародного конкурсу сирів (Zinka та Lel’), сирів-експонентів (Дубномолоко, Органік Мілк, Прайм Снек) з автентичними доповненнями та сертифікованими органічними продуктами (Стодола й Дунайський аграрій) від Оксани Чернової, сирної експертки Ardis Group та засновниці ProCheese.
Засновники бренду хрустких сирних снеків snEco — Вадим та Пилип Гришини. Джерело:ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»)
Серед ключових досягнень Національного стенда України — перемога компанії ТОВ «Прайм Снек» (ТМ snEco) у номінації Dairy Products Award у межах преміїSIAL Innovation Awards. Їхній продукт, хрусткі сирні кульки, отримав визнання як найкращий інноваційний продукт у категорії молочних виробів. Загалом на участь у нагороді подано заявки від 2 100 компаній з усього світу, і саме snEco здобули перемогу в одній із 8 номінацій. Хрусткі кульки, виготовлені зі 100% натурального сиру, підкорили журі своєю якістю, смаком та інноваційністю. Цей успіх вкотре підтверджує високі стандарти української продукції та відкриває нові горизонти для виходу на міжнародні ринки.
Детальніше дізнатися про продукцію та компанії можна за посиланням.
Детальніше про органічних експортерів читайте за посиланням, а про компанії молочного сектору — за цим посиланням.
Національний стенд України на SIAL PARIS 2024 організований ГС «Ю-Фуд» (Ukrainian Food Association) під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України за сприяння державної установи «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національного проєкту Дія.Бізнес, Міністерства закордонних справ України, Посольства України у Французькій Республіці,<> платформи Nazovni та за підтримки:
- Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України»(QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія);
- Європейського Союзу та уряду Німеччини в межах програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.