Французька компанія Bel придбала 70% китайської сирної компанії Shandong Junjun Cheese Co

Французька компанія Bel придбала 70% китайської сирної компанії Shandong Junjun Cheese Co. Фінансові умови не розголошуються. 

Компанія Bel, яка має офіс у Китаї, заявила, що уклала угоду, щоб «прискорити своє зростання» в країні.

Компанія Shandong Junjun Cheese Co., заснована в 2017 році в провінції Шаньдун на північному сході Китаю, «переважно працює як співвиробник», — повідомив представник Bel.  Компанія, яка також продає сир під власними брендами, досягла «понад 100% річного зростання з 2018 року», додав виробник Babybel.

Bel вже продає свої сири Kiri, The Laughing Cow і Mini BabyBel у Китаї.  Він також продає в країні йогурт Pom’Potes.

“Наше прагнення до прискорення розвитку на нових територіях лежить в основі нашої стратегії зростання”, – сказала генеральний директор Bel Сесіль Беліо.  «Ми обрали Shandong Junjun Cheese, компанію з величезними промисловими можливостями та інноваційним потенціалом.  Це дозволить нам збільшити наші масштаби на китайському ринку та конкурувати за лідерство».

Хоча Bel не розкриває свої продажі за окремими ринками, вона повідомила про  «підтвердження позитивної траєкторії зростання в Китаї» як фактор зростання органічних продажів на 2,3% у 2021 році.

Згідно з повідомленнями, продажі Bel минулого року впали на 2,2% до 3,38 млрд євро (3,44 млрд доларів США).  За повідомленнями Bel, продажі на його «нових територіях», які включають Китай, країни Африки на південь від Сахари та його дочірню компанію MOM Group, у 2021 році становили 666 мільйонів євро.

Минулого місяця компанія оголосила про угоду з продажу контрольного пакету акцій марокканської Safilait, якою вона володіла з 2015 року. Bel продала акції польському молочному виробнику Polmlek.

ІНФАГРО за матеріалами just-food.com

Останні новини: