FrieslandCampina змінює стратегію

FrieslandCampina передала завод у Китаї місцевому переробнику Inner Mongolia Yili Industrial Group та закрила завод в Таїланді.

Угода стосується заводу з виробництва дитячих сумішей.  Пропонована угода включає весь виробничий майданчик.  Усі 270 співробітників продовжать працювати на фабриці після продажу, який, як очікується, завершиться до кінця року.

Компанія FrieslandCampina заявила, що угода є частиною її стратегії зосередження бізнесу дитячих сумішей у Китаї на бренді Friso.

«Передбачуване відчуження відбулося після оголошення FrieslandCampina минулого місяця про те, що її спеціалізований бізнес з харчування буде зосереджений на бренді Friso, інноваціях у преміальному сегменті та подальшій цифровізації».

FrieslandCampina також закрила завод в Таїланді, оскільки голландський молочний кооператив переорієнтував свій молочний бізнес у країні. Компанія вирішила зосередитися на продажу молочних продуктів тривалого зберігання в Таїланді та припинити бізнес пастеризованого молока місцевого виробництва. На заводі працювало сімдесят співробітників.

«Враховуючи інтенсивну конкуренцію в сегменті ринку пастеризованого молока в Таїланді та після ретельного розгляду стратегічного напрямку бізнесу, FrieslandCampina зосередиться на молочних продуктах тривалого зберігання на споживчому ринку Таїланду», – повідомив прес-секретар компанії.

ІНФАГРО за матеріалами just-food.com

Останні новини: